Fon spots

  • 3 August 2014
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

Badge

Wij hebben sinds een 6tal maanden een tablet (Samsung tab 3). Ik heb nog nooit op een Fon spot kunnen inloggen, behalve op mijn eigen Fon spot op 2 m van mijn bbox. In Frankrijk een aantal Fonspots tegengekomen met 'erg sterk signaal, maar noppes. Telkens melding: controleer de sterkte van het signaal. Hier in Belgie, maakt verbinding om direct weer uit te vallen. Nog mensen met dit probleem?

1 reactie



meerderen smartphones en tablets van verschillende merken en/of app's die perfect werken via privé Wifi werken helaas NIET via FON



Dat is inderdaad zo maar er is nog veel meer aan de hand dan dat want mensen met het zelfde toestel (merk, type) hebben problemen en anderen weer niet zowel met smartphones als tablet als met laptops , en daar zijn veel , veel meer klachten over te dan het gevalleke S5 en de laatste tijd is het verergerd aan klachten.



Vandaag TV Overal via !!FON nog gebruikt op vakantie op een terras in Amel voor voetbal en het werkte feilloos.



Dit is iets wat zo dikwijls terug komt, het werkt bij mij zonder probleem, maar daarom nog niet bij iedereen en zelf mensen die identiek het zelfde toestel hebben.


Er spelen duidelijk nog andere parameters mee , het zelfde met mijn laptop ik heb geen probleem met tvo op mijn laptop en hoeveel zijn er nu al niet die gemeld hebben vroeger geen probleem en nu werkt het niet meer , zelf al wat ze proberen her installeren enz....


Het zit in ieder geval nog niet snor :-))

Reageer