fon spot

  • 11 September 2014
  • 8 reacties
  • 203 Bekeken

  • Practitioner
  • 26 reacties
Ik krijg geen toegang meer tot mijn eigen wifi hot spot. Soms lukt het na 10 maal proberen (maar het is mogelijk dat ik dan op een andere hotspot verbinding maak) Heeft er iemand hier enige ervaring mee ?

8 reacties

je kan altijd eens je modem rebooten of het zal helpen dat is niet zeker maar je kan proberen.


Je wifi hotspot is even sterk als je wifi signaal van je modem dus zou het even goed moeten lukken op beiden
le bent toch zeker dat je op je eigen hotspot afstemt , het SSID van je hotspot moet verdwijnen als je uw modem afzet zo kan je het controleren of het de uwe is
ik zal eens proberen Elsa
Elsa, ik heb de modem eventjes uitgezet en kon inloggen op een blijkbaar andere hotspot. Dus ik denk dat mijn bbox2 niet naar behoren werkt
Heb je het zelfde aantal ontvangst streepje als dat van je gewoon wifi signaal van je bbox controleer het eens klik ►WV en klik dazn op RUN (Openen)


Natuurlijk ga je normaal gezien je eigen openbaar fon spot niet gebruiken als je privé wifi signaal hebt , maar het zou in principe even goed moeten werken
Dag Elsa, misschien nuttige informatie voor andere gebruikers - blijkt dat Belgacom in de straat een reset hebben gedaan voor nieuwe gebruikers. Dwz. dat ik niet meer kon gebruik maken van de fonspots. Het is voldoende om in e-services de gebruikersnaam te wijzigen (...belgacomfon.be) en alles werkt dan perfect, nog beter !
In de nacht van zaterdag 13 op zondag 14 december 2014 had ik geen internetverbinding in mijn logeerkamer in de Ardennen (Couvin).Alhoewel ik geen belgacom klant ben kon ik toch via een de spots internettoegang 'kopen'.

2 € voor 1 uur leek me een goede deal ook al omdat ik niet langer nodig had (ik moest enkel een fietsroute van internet in mijn fiets gps moest downloaden om de dag er na te gebruiken).

Dus betaalde ik via paypal 2€ en er gebeurde niets: wel eigenlijk gebeurde er wel iets, ik zag de teller aftellen naar nul minuten maar kon geen internetverbinding krijgen behalve dan met de belgacom site...


Zo is het natuurlijk gemakkelijk.

Al gaat het maar om 2 €, ik voel me bekocht en wat meer is: als gelegenheidsklant heb ik geen klantennummer en kan in zelfs online geen klacht indienen.


Natuurlijk, het gaat maar om 2 € maar wat als ik meer internet had nodig gehad en voor meerdere dagen had besteld...en dat er dan geen klacht kan ingediend worden dat slaat toch n ergens op...zo zullen er niet veel nieuwe klanten geworven worden me dunkt...


Je kan het altijd eens doorsturen aan Eva van belgacom via privé bericht


⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'

Reageer