FON Login aanmaken

  • 20 July 2012
  • 5 reacties
  • 673 Bekeken

Beste,


heb reeds verschillende berichten gelezen dat het aanmaken van een FON account niet lukt wegens volgende boodschap:


"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."


Lukt nog steeds niet na verschillende weken/maanden. Kan BGC mij hierbij helpen aub?


Mvg.,


Frederik

Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste, heb juist hetzelfde voorhad, heb het kunnen oplossen door een ander login te gebruiken, sindsdien werkt alles perfect, heb eerst gebeld naar de klantendienst en daar konden ze me helpen door een code die gelinkt was aan mijn eerste login te gebruiken wat ook werkte, uiteindelijk heb ik dan nog eens geprobeerd met een andere login naam en dit ging zonder probleem.

Mvg
Beste, toch wel straf dat ze mijn niet konden helpen op de klantendienst. Ik werd doorverwezen naar de technische dienst. Nu heb ik juist een berichtje gestuurd naar Eva. Ben eens benieuwd of er reactie komt ?


mvg

carla
Hey,


krijg nethetzelfde foutbericht en dit al dagen lang. Het lukt mij dus niet een FON account aan te maken...Kan emand mij helpen aub??!!


Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
eventueel een privé bericht sturen naar Eva van BGC

http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens
(naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.

Ofwel aangezien het een e-service probleem is, eens bellen naar
0800 22 301 ( enkel voor e-service related issues )
of ook nog via e-mail: corporate.e-services@belgacom.be
Reputatie 1
Badge
Mijn zus heeft hetzelfde probleem (heb dat al een 14 dagen geleden doorgestuurd naar EVA). Onlangs nog als antwoord gekregen, dat ze eerst de andere problemen met die e-services oplossen...

Vandaag staat er nog altijd diezelfde melding bij die "FON". Bij mij werkt het zonder problemen...

Reageer