Fon hotspot is down : heartbeat triggered offline (na modem swap)



Toon eerste bericht

27 reacties

Natuurlijk moet je opletten met "nieuw" mss heb je het zelfde voor als dat ik jaren geleden voor gehad heb, de technieker heeft toen ook een doos uit zijn wagen gehaald met een nieuwe modem maar dan heb ik duidelijk opgemerkt dat die niet volledig ingepakt zat in de doos die er wel nieuw uitzag zoals een nieuwe normaal verpakt zit.
De doorschijnende sticker bvb op de display was o a al verwijderd, maar hij zag er wel nieuw uit.

Maar de dag erop had ik onderbrekingen in het beeld en is hij moeten terug komen, dan zei hij ja de modem is nieuw dus het zal wel je decoder zijn, en hij belde naar iemand en gaf mij een inruilticket voor de bgc boetiek.

Dan vroeg ik hem, maar is dit echt wel een nieuwe en hij antwoorde ja, en natuurlijk zei ik tegen hem, ik kan het moeilijk geloven want de doorschijnende sticker op de display was er af enz...en op den duur zei hij ja splinternieuw is hij nu ook weer niet niet, maar ik kon gisteren niet naar het magazijn om een nieuwe op te halen en na veel aandringen van mij vroeg ik hem of hij nu een splinternieuwe in de wagen bij had en hij zei ja maar waarom? en dan heb ik hem kunnen overtuigen om die splinternieuwe te installeren omdat ik dit een beetje sterk vond dat nu juist geteld ook mijn decoder onderbrekingen gaf en vroeger nooit, en met wat tegenzin heeft hij het toch gedaan.

Daarna zei hij nog maar hou het inruilticket maar bij want tegen morgen heb je waarschijnlijk wel terug onderbrekingen.

Sinds dien heb ik geen onderbrekingen meer gehad !!!

Ik wil hier alleen maar mee bewijzen dat je niet altijd moet denken dat je een splinternieuwe modem krijgt omdat de technieker dit beweert en zeker als hij toevalig zijn stock nog niet aangevuld heeft met nieuwe apparaten bvb omdat het al te laat in de dag is of zoals bij u Xenne op een zondag waar het zeker het geval zal geweest zijn.

In ieder geval het wordt spannerdde en spannerder dit vervolg verhaal.

groetjes,

Elsa
of het nu een spliinternieuwe is of niet.... maakt hier weinig uit me dunkt, 't interessantste aan heel deze zaak vind ik dat het geen alleenstaand geval is...

modem werkt verder perfect, 't is enkel dat probleem met die hotspot die constant wegvalt na 10 minuten
uiteindelijk maakt het weinig uit of die hotspot aan of afstaat zal je zeggen, correct - de hotspot moet immers toch niet aanstaan om van andere gebruik te maken (voorlopig).

wat me boeit... is het nu echt nodig om die modem te vervangen? gaat het hier om een slechte reeks met corrupte firmwaren? als ik een andere ga halen ga ik dan niet hetzelfde voor hebben? kan men geen andere firmware pushen naar de modem?

ik denk trouwens dat de meeste mensen dit probleem niets eens zouden opmerken

mvg

Reageer