Fon Belgacom en GSM.

  • 17 February 2013
  • 3 reacties
  • 362 Bekeken


Mogelijk staat het antwoord op mijn vraag ergens op dit forum...al gezocht maar nog niet gevonden...


Heb actueel: Internet en TV Belgacom (Skynet) en Gsm abonnement (Proximus)


Ik gebruik de Gsm (nog) niet om te surfen, vind de kost te hoog en in mijn geval op dit ogenblik onnodig.


Wat kan ik met mijn Gsm indien ik bij de Fon Belgacom familie aansluit ?


1. Kan ik dan overal op het net ?


2. Wat zal surfen op de gsm kosten ?


3. Hoe ik bij Fon moet aansuiten vind ik waarschijnlijk ergens op dit form...nog niet naar gezocht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Als je vast internet en een GSM-abonnement hebt, is FON gratis. Je moet het alleen activeren door een FON-ID aan te maken. Je kunt er normaal 2 aanmaken, een voor je vastinternet ern een voor een GSM onder de vorm bv. E-mail@belgacomfon.be en GSMnummer@belgacomfon.be.

Reputatie 7
Badge +1


Belgacom FON hotspots worden gewoon als Wifi-hotspots gedetecteerd door je draagbare apparatuur. Je moet er uiteraard ook op inloggen, net als bij een eigen Wifi-verbinding. Als je 2 FON-logins hebt, kan je het ene gebruiken voor je laptop/tablet, het andere voor je smartphone. En het werkt steeds beter nu er steeds meer b-boxen opengesteld worden. In landelijk gebied moet je natuurlijk geen wonderen verwachten. De Wifi-draagwijdte van de b-box2 is niet spectaculair te noemen.



Zo'n app kan moeilijk weten welkeen je echt kan gebruiken



Het is iets dat ik ergens gelezen heb en het bestaat volgens mij maar als ik het ooit terug vind laat ik het weten ,


een mens zou op den duur alles moeten noteren en dan nog achteraf terug vinden is mss nog het moeilijkste van al ;-)



Reageer