FON

  • 27 May 2015
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

Daarstraks,inloggen via FON...krijg ik daar toch een ongevraagde reclame van een politieke partij...Proximus,is dat ECHT nodig??Voor mij is dit toch wel een brug te ver.Ik wil niet telkens reclame over en van eender welke politieke partij krijgen !!!!

5 reacties

't was duidelijk de verkeerde partij (lol)


Dat begrijp Ik niet goed wat je bedoelt als ik inlog op het Proximus_Auto_Fon wifi netwerk met mijn laptop, dan krijg ik toch geen reclame, wel via bv de webbrowser zou ik reclame kunnen krijgen, mss interpreteer ik verkeerd wat je bedoelt?
Elsa,was met smartphone,open browser,en daar dan inloggen,dus niet auto fon...En ja was idd voor verkeerde partij,lol,maar,ik wil geen enkele party bij mijn provider zien!Dat doen ze zelfs niet in derde wereld landen.
was dat op de proximus site zelf?????


of op de browser van uwe smart phone android of iphone of windows phone???


op een android phone kun je trojan banner krijgen, androide hebben ze antivirus progs voor gratis avg, norton, enz




Andy,was wel degelijk op de proximus inlog pagina,na het inloggen.En heb antivirus en dergelijke.Nu is het reclame over Rubens private,in Antwerpen...heb daar evenwel geen probleem mee.
Als er iets over het internet gebeurt komt zal je altijd reclame tegen komen.Ofwel word dit door de klant zel verstuurd of anders is dit ongevraagde.Je hebt het misschien op televisie gezien om kinderen beter te leren omgaan met het onderscheiden wat niet en wat wel reclame is.

Reageer