folowupnummer

  • 1 March 2011
  • 2 reacties
  • 594 Bekeken

Enkele dagen geleden formuleerde ik een vraag over belgacom Tv , via email. Ik kreeg bericht dat alles goed verzonden was en dat men mij zou antwoorden . Ik kreeg eveneens eenfolowupnummer . Nu 3 dagen later heb ik nog geen antwoord ontvangen , kan ik iets doen via dat folowupnummer ?

2 reacties

Beste Loker101,

Het is mogelijk dat ik u kan bijstaan ivm. uw vraag.
Kan u mij deze opnieuw stellen in dit topic?

Dank bij voorbaat

mvg,

Eva van Belgacom
Beste Eva,

Vooreerst bedankt voor uw reactie.

Mijn vraag was :

1. Recent was ik aan het kijken op VRT 1, mijn echtgenote deed hetzelfde op het andere TV toestel op de slaapkamer. Op zeker ogenblik kreeg zijn een berich in de zin van : " 2 signalen terzelfdertijd" .

Bij mij in de living viel de TV uit, zij kon verder kijken . Wat kan hier de oorzaak zijn; of mag men niet naar hetzelfde programma kijken op 2 verschillende toestellen ?

2. Toen de installateur alles had geinstalleerd zij hij mij dat ik in de mogelijkheid was om één programma te bekijken en op hetzelfde ogenblijk 2 andere op te nemen. Wel wanneer ik dit probeer krijgt ik steeds een conflict melding. ( PS ik dien wel te vermelden dat Thuis in de serieplanning staat geprogrammeerd, maar dan nog kan ik geen tweede programma programmeren)

3. Omlangs had ik eenprobleempje bij een aankoop op aanvraag ( ooit gemist) alles was vastgelopen.de technische dienst heeft me hierbij verder geholpen. Sindsdien staat er in de menubalk bovenaan " 2 films of PPv programma's worden U gratis aangeboden" Leuk , maar wat moet ik nu doen? gewoon een film reserveren en wordt dien dan niet aangerekend op mijn factuur ?

Sorry Eva, voor deze voor >U misschien "stomme" vragen maar voor een 60 + met geen computerervaring is Belgacom toch niet altijd zo gebruiksvriendelijk. Met vriendelijke groeten.

Reageer