Films op Belgacom TV

  • 29 October 2011
  • 8 reacties
  • 1951 Bekeken

Klanten van Belgacom zijn benadeeld tehenover Telenet-klanten als het over films gaat.

Belgacom heeft inderdaad geen "echt" filmkanaal.

Waarom geen pack waarbij de klant een aantal films per maand kan bekijken ?

Dit is voor Belgacom waarschijnlijk een win-win situatie.

Mijn vrouw bv. kijkt graag film, daarom hadden wij een abonnement op Prime bij Telenet. Stel dat zij voor 15 euro per maand 20 films mag bekijken, dan gaat zij er volgens mij mmar een 6 of 7 bekijken. Bovendien hebben klanten van Telenet een bijkomende reden om over te stappen naar Belgacom.

8 reacties

Badge
Zou wel eens een leuk idee kunnen zijn om in de ideeën bus hieronder te plaatsen.
Ik dacht dat er een BelgacomTV-optie was waarbij er elke maand 2 films inbegrepen waren?

In mijn ogen vind ik de Belgacomcatalogus redelijk "achter" op de recentste films, al wordt er toch redelijk wat reclame gemaakt...

Wel een leuk idee, neem nu 15 euro extra per maand voor 10 films, al is dat dan (te) veel goedkoper dan de huidige prijs voor één film.
Inderdaad, in de ideeënbus zetten, zoals Axana zei!
Badge
IkZit nu wel terug bij telenet maar dit is voor een andere zaak gewoon vanwege het voetbal volgend jaar. Met de rest zit ik nog bij belgacom.Maar zoals hierboven gevraagd vind ik dit helemaal geen slecht voorstel.Dat er een x aantal films in een pakket zitten voor zoveel euro en die dan regelmatig ververst worden of bv. waar men tussen kan kiezen daar kan men dus nog alle richtingen mee uit.Maar ik vind het zeker niet slecht om het eens uit te proberen in de ideeënbus.
euh, bestaat toch al?
De films waarop men zich kan abonneren zijn niet het soort films dat de meeste mensen willen zien.
Ik denk dat dit inderdaad nu reeds een tijdje bestaat.

Bij een abonnement pack "favorite" is er één film per maand inbegrepen.

Bij een abonnement pack "intense" zijn er vier films per maand inbegrepen.

Badge
Ik weet niet juist voor wie al deze antwoorden zijn.Ze zijn zeker juist maar als we even naar de oorspronkelijke vraag van mr. Roberts gaan dan ga je er met één of vier films normaal niet komen denk ik.Zijn bedoeling was meer dacht ik om een afzonderlijk pakket of boeket met films 20 iets meer of iets minder en dan regelmatig verversen.Ik dacht dat belgacom dit niet heeft zelf telenet niet en als je elke film moet gaan huren ben je meer kwijt.Je kan ook die moebi pass nemen of hoe heet dat weer dat kost geloof ik 12€ komt dan ook voordeliger over maar daar zitten geloof ik niet de niewste films in.Vroeger had ik ook pack favorite en dan krijg je gratis 1film per maand en die kan je dan op sparen tot max.20 films geloof ik.

Reageer