Film huren


Reputatie 3
Badge +1
hoe zie ik wanneer een film in hd is in de opvraagcatalogus?

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Koen

als je op het gewenste programma klikt zal je daar zien staan in welke versie deze beschikbaar is : HD of SD
dit is nog voor je de aankoop bevestigt uiteraard

mvg
Jonathan
Reputatie 7
Badge +6
FYI: Je klikt op de film naar keuze: scroll dan naar: Kies uw versie en huur: maak dan je keuze: SD of HD.
Als je een credit daarvoor gebruikt, maakt het geen verschil of je de HD (iets duurder) of de SD versie kiest.
De staandaardpincode om een film te huren, als je zelf geen pincode hebt ingesteld is 1234.
Maak je geen zorgen als je in MyProximus die film een tijdlang als te betalen ziet staan, dat wordt bij het opmaken van de definitieve factuur aangepast.
Veel kijkplezier.
Reputatie 3
Badge +1
er komt geen keuze hd of sd ? huren en dan pincode en dan start de film in sd
Reputatie 3
Badge +1
niemand die weet hoe dat komt?
Reputatie 5
Badge +4
Dag Koen_095,

Als je een film huurt en er is geen HD versie beschikbaar, dan zal het altijd in SD zijn.

Ik heb dit net even getest. Ik druk op On Demand, ik kies Films, daarna heb ik "Recent" gekozen en daar kies ik bijvoorbeeld Ben-Hur.

Van zodra ik Ben-Hur selecteer, heb ik de mogelijk op deze optie te kiezen:

Selecteer uw versie en huur

Druk je hierop dan kan je kiezen tussen HD of SD.

Heb je de mogelijkheid om de versie niet te selecteren, dan kan de film niet in HD worden bekeken.

Met vriendelijke groeten,

Andy
Het Proximus-team
Reputatie 7
Badge +6
@Koen,
Kan je eens zeggen welke film je hebt gehuurd? Dan wil ik wel voor je kijken of er bij mij ook alleen een SD versie beschikbaar is of ook een HD versie en er dus iets anders aan de hand is.
PS: heb je het, zoals Andy zegt, al eens getest met andere films?
Groetjes
Reputatie 3
Badge +1
ook bij de film ben hur kan ik niet kiezen tussen hd of sd,ik heb nochtans tv in hd
Reputatie 3
Badge +1
marleen heb gisteren de film inferno gehuurd en kan gewoon niet kiezen tussen hd of sd
Reputatie 7
Badge +6
Heb je je decoder al eens herstart, via de knop achteraan? Anders modem en decoder?

Ik heb voor Inferno zowel de HD als een SD versie staan.
Reputatie 3
Badge +1
nee, nog niet herstart,is gewoon brol proximus tv
Reputatie 3
Badge +1
decoder ,herstart en nog kan ik niet kiezn tussen hd of sd
Reputatie 7
Badge +6
HD is toch niet gedeactiveerd? Je hebt nog je HD posten, zeg je.Dat is toch raar.
Het lijkt er toch op dat je geen HD hebt, maar alleen SD.
hallo Koen,

Kan je zenders in HD bekijken of ook maar alleen in SD?
doe eens een speedtest http://speedtest.net en wat heb je als resultaat?
wat krijg je als uitslag op http://proximus.be/internetsnelheid ?

Mvg,
Reputatie 3
Badge +1
ja, ik kan zenders bekijken in hd, heb ook de volle snelheid op internet speedtest,alleen bij films huren geen keuze tussen hd of sd,heb 3decoders ,2xv5mini en 1maalv5,is hd wel geactiveerd bij huren films?
Reputatie 7
Badge +6
Ja, zo moet je te weten komen of je HD televisie kunt kijken en ook op hoeveel televisies. Heb je HD via alle decoders?
Heb je geen keuze tussen de HD en SD versies via alle decoders?
Reputatie 3
Badge +1
werkt gewoon niet.
Reputatie 7
Badge +6
Bel dan toch maar eens met de technische dienst op het nummer 0800 22 800, om te horen wat zij ervan zeggen, of stuur eens een privé bericht naar het Proximus team,
nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer