Beste,
ik heb daarnet een film gehuurd (Harry Potter and the Order of the Phoenix). Er kwam echter enkel " Even geduld" op het scherm. Heb zeker 20 minuten gewacht, maar tevergeefs. Heb het toestel al enkele keren afgezet en weer geprobeerd om de gehuurde film te bekijken, maar niets. Het beeld blijft enkel " Even geduld" geven en geen film...
Ik heb geen zin om te betalen voor een film die ik niet eens kan zien.
Moet ik het toestel weer uittrekken en wachten tot het gereset is? Wat als dit niet lukt?
Hartelijk bedankt bij voorbaat.
Mvg
Bladzijde 1 / 1
beste
ik vrees dat er niets anders zal opzitten dan de decoder eens opnieuw op te starten ja
hopelijk lost dit het probleem op. en ik zou dan ook eens contact nemen met Eva zodanig dat je niet betaalt voor een film die je niet te zien hebt gekregen.
succes
mvg
ik vrees dat er niets anders zal opzitten dan de decoder eens opnieuw op te starten ja
hopelijk lost dit het probleem op. en ik zou dan ook eens contact nemen met Eva zodanig dat je niet betaalt voor een film die je niet te zien hebt gekregen.
succes
mvg
Beste Ann.7762,
Indien het probleem niet opgelost was nadat u de decoder even van de stroom had losgekoppeld en terug had opgestart, dan contacteert u best even onze technische dienst op het gratis nr. 080022700.
Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens bezorgen (klantnr., naam, tel.nr., gsm nr.); dan zal ik controleren of deze film aangerekend werd en zo ja deze aanrekening teniet doen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien het probleem niet opgelost was nadat u de decoder even van de stroom had losgekoppeld en terug had opgestart, dan contacteert u best even onze technische dienst op het gratis nr. 080022700.
Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens bezorgen (klantnr., naam, tel.nr., gsm nr.); dan zal ik controleren of deze film aangerekend werd en zo ja deze aanrekening teniet doen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste,
het is gelukt! Jippie! Vannacht de decoder uitgetrokken en opnieuw aangesloten. Daarnet nogmaals geprobeerd hem te starten en de film startte op.
Bedankt voor de snelle reacties!
Ik ga nu genieten van mijn filmke se. :-)
Mvg,
Ann
het is gelukt! Jippie! Vannacht de decoder uitgetrokken en opnieuw aangesloten. Daarnet nogmaals geprobeerd hem te starten en de film startte op.
Bedankt voor de snelle reacties!
Ik ga nu genieten van mijn filmke se. :-)
Mvg,
Ann
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.