Skip to main content
Beantwoord

faktuur onvindbaar

  • April 13, 2016
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Op de voor de zoveelste maal vernieuwde website vind ik nergens mijn faktuur terug.
Handleiding klopt niet.

Beste antwoord door MarliesR

Beste Marc,

Deze week waren er technische storingen op MyProximus. Onze excuses voor het ongemak.

Kan u eventueel uw cookies en internetgeschiedenis verwijderen op uw pc/laptop en opnieuw proberen?

Eventueel in een andere browser zoals Firefox of Chrome?

Indien dit niets oplevert, kan u ons de exacte foutmelding doorgeven die u te zien krijgt?

Met vriendelijke groeten,

Marlies
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

  • Guru
  • Antwoord
  • April 15, 2016
Beste Marc,

Deze week waren er technische storingen op MyProximus. Onze excuses voor het ongemak.

Kan u eventueel uw cookies en internetgeschiedenis verwijderen op uw pc/laptop en opnieuw proberen?

Eventueel in een andere browser zoals Firefox of Chrome?

Indien dit niets oplevert, kan u ons de exacte foutmelding doorgeven die u te zien krijgt?

Met vriendelijke groeten,

Marlies