Op de voor de zoveelste maal vernieuwde website vind ik nergens mijn faktuur terug.
Handleiding klopt niet.
Beantwoord
faktuur onvindbaar
Beste antwoord door MarliesR
Beste Marc,
Deze week waren er technische storingen op MyProximus. Onze excuses voor het ongemak.
Kan u eventueel uw cookies en internetgeschiedenis verwijderen op uw pc/laptop en opnieuw proberen?
Eventueel in een andere browser zoals Firefox of Chrome?
Indien dit niets oplevert, kan u ons de exacte foutmelding doorgeven die u te zien krijgt?
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Deze week waren er technische storingen op MyProximus. Onze excuses voor het ongemak.
Kan u eventueel uw cookies en internetgeschiedenis verwijderen op uw pc/laptop en opnieuw proberen?
Eventueel in een andere browser zoals Firefox of Chrome?
Indien dit niets oplevert, kan u ons de exacte foutmelding doorgeven die u te zien krijgt?
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.