Op de voor de zoveelste maal vernieuwde website vind ik nergens mijn faktuur terug.
Handleiding klopt niet.
Bladzijde 1 / 1
Beste Marc,
Deze week waren er technische storingen op MyProximus. Onze excuses voor het ongemak.
Kan u eventueel uw cookies en internetgeschiedenis verwijderen op uw pc/laptop en opnieuw proberen?
Eventueel in een andere browser zoals Firefox of Chrome?
Indien dit niets oplevert, kan u ons de exacte foutmelding doorgeven die u te zien krijgt?
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Deze week waren er technische storingen op MyProximus. Onze excuses voor het ongemak.
Kan u eventueel uw cookies en internetgeschiedenis verwijderen op uw pc/laptop en opnieuw proberen?
Eventueel in een andere browser zoals Firefox of Chrome?
Indien dit niets oplevert, kan u ons de exacte foutmelding doorgeven die u te zien krijgt?
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.