fakturering meermaals problemen

  • 15 December 2013
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken


Ik heb sociaal tarief, en sinds augustus wordt dat niet meer afgehouden van mijn fakturen, terwijl ik met alles in orde ben bij het bipt.


Ik heb dat reeds gemeld telefonisch, daar konden ze mij niet helpen?? dus online maar, daar krijg ik wel reply s van goede ontvangst, maar geen oplossing.


Nu komt mijn volgende faktuur toe en weer niet aangepast.


Maar nu moet je eens proberen van je faktuur te laat of niet te betalen....hoe rap zijn ze dan? Heel rap, maar om geld terug te bezorgen, niet dus.


Vansinds dat ik terug bij belgacom/proximus ben heb ik al meermaals een foute faktuur gehad(altijd teveel natuurlijk, zelfs veel te veel) en moet je ze zelf altijd goed nakijken en uitrekenen.





Dus graag had ik een vlugge afhandeling, want ik ben die fouten van belgacom beu!





Gaelle Catteau

1 reactie

Dag Gaelle,

Dossier 18152403 is hiervoor al in behandeling bij de dienst Sociaal telefoontarief. Deze zal u verder informeren.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer