Fakturen niet te bekijken

  • 21 January 2017
  • 14 reacties
  • 552 Bekeken

Al geruime tijd kan ik op My Proximus mijn fakturen niet meer bekijken , zie dat er plots maandelijks meer aangerekend wordt en wil naar" details bekijken" maar er verschijnt niets .
Heb al een vijftal emails gestuurd naar proximus maar krijg er geen antwoord op.
We zijn 2017 maar de service van proximus is wel enkele eeuwen blijven steken.
Kan iemand mij zeggen hoe ik toch mijn fakturen kan bekijken?
Vriendelijke groeten
lilyboe

14 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Liliane!

Kan u even via een privébericht uw klantengegevens doorgeven?

Dan kijk ik het nodige voor u na.

Mvg,

Wouter
hello, We zijn nu 9 dagen verder, heb mijn gegevens doorgegeven aan jullie en nu bemerk ik dat naast het probleem dat ik mijn fakturen niet kan bekijken nu zeifs mijn verbruik niet kan nazien, en als klap op de vuurpijl , ik ga naar mijn support en daar staat "HEBT U NOG VRAGEN?, Meer info op onze SUPPORT SITE en zlfs die gaat niet open.
Vriendelijke groeten
alweer een ontevreden klant
Reputatie 3
Badge +1
blij te horen, dat ik niet de enige ben, maar dat had ik al door als ik dat forum bekijk
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Liliane!

U dient uw activeringscode in te geven op uw MyProximus account, indien u dit al gedaan heeft en u nog steeds storingen mocht ondervinden raad ik u aan contact op te nemen met onze MyProximus dienst op 0800 22 800.

Onze excuses voor het ongemak...

Mvg,

Wouter
Beste Wouter,
We zijn nu een maand verder en heb gedurende die maand elke dag 4 maal geprobeerd My Proximys dienst 0800 22800 te bellen en tot nu toch is het mij niet gelukt .
Bestaat die dienst wel??
Is dat nu waarlijk zo moeilijk om te maken op My Proximus dat ik naar mijn fakturen kan kijken, t'is mij niet te doen om niet te betalen maar zou er toch graag zicht op hebben je zou haast denken dat het niet mag geweten zijn.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Liliane!

Mijn excuses voor het ongemak...

Ik heb het nodige dossier opgemaakt om dit te laten escaleren.

U zal zo spoedig mogelijk gecontacteerd worden door een medewerker.

Mvg,

Wouter
Beste Wouter,

Vandaag heeft een medewerker mij gecontacteerd, hij had mijn wachtwoord nodig om te kunnen inloggen zei hij.
Hij heeft dan een minuut of acht geprobeerd om het in orde te krijgen ,wat hem schijnbaar niet lukte ik stelde hem voor om de fakturen dan maar per post toe te sturen en hij zei dat hij nog contact ging opnemen en legde in.
Wacht nu af hopelijks lukt het hen anders vraag je je af we zijn 2017 hebben ze altijd zo'n problemen om iets op te lossen die toch niet zo moeilijk kan zijn me dunkt.
Ik hou u op de hoogte
Bedankt om ze langs die weg te contacteren mij lukte het niet per telefoon of email
Reputatie 5
Badge +2
Toppie!

Met verdere vragen hoor ik het graag! :)

Mvg,

Wouter
Beste Wouter,

Heb vandaag mijn tweede brief ontvangen dat er voor de tweede maal een grondig onderzoek meteen werd opgestart, en ze echt alles in het werk stellen om mij een antwoord te bieden binnen de 10 werkdagen.
Had toch graag gehad dat ze het probleem oplossen en niet voortdurend een brief sturen dat ze het gaan oplossen.
Maar na 3 maanden leg ik de lat mischien iets te hoog?
Hou u op de hoogte.
vriendelijke groeten:(
Ik vind ook mijn factuur niet op de site, en als ik het vind nà een tijd te klikken op van alles en nog wat zie ik ze staan maar er staat alleen de referte op zonder de te betalen som? eveneens alle info van verbruik is niet te vinden, alleen reclame en de te verkrijgen paketten , maar iets wat je persoonlijk aangaat is niet te vinden, wordt het eens geen tijd om een ander persoon een duidelijke site te laten maken waar je een verschil hebt van aanbod en de persoonlijke gegevens van de klant aub? op andere netwerken van providers is alles zo duidelijk en is er geen zoektocht door dat oerwoud!
Beste Wouter,
Het vervolg van de "soap", kreeg deze morgen een email van Proximus ik citeer" Beste klant,

ik heb bericht gekregen van onze it diensten dat uw facturen opnieuw zichtbaar zijn op my
proximus"
Dit voor klacht dossiernummer 41615519.
En wat is veranderd NIETS ,kan nog altijd geen facturen bekijken maar mag ze wel betalen.
Heb met een instantie contact opgenomen en het geval uitgelegd , en aangezien ik al gedurende lange tijd per domicilering betaal ,is de oplossing misschien van dat op te zeggen zodat ze per post een faktuur kunnen opsturen ,want als ik geen faktuur ontvang kan ik ook niet weten dat ik moet betalen , nu is proximus gemakkelijk ze vragen het bedrag aan de bank en hoeven voor geen faktuur te zorgen.

Wouter zeg nu zelf het is ver gekomen dat een bedrijf als Proximus de klant weer jaren achteruit stuurt wat betreft betalingen en te bedenken dat domicilering toch gemakkelijk is, zit zelf te bedenken wat men er zou van vinden moest ik het aankaarten bij "de Inspecteur" op Radio 2.
Heb voor alle zekerheid voor ik deze email doorstuur nog een 10 tal maal gecheckt of ze toch niet zouden verschijnen, maar helaas, zie op het forum veel problemen van andere clienten en heb toch veel bedenkingen waarmee proximus dat oplost moest dat in de prive het geval zijn ik moet er zeker geen tekening bijmaken.
een zeer ontevreden klant voel mij bedot en na 3 maanden belachelijk gemaakt
Vriendelijke groeten:@
Reputatie 5
Badge +3
Dag Liliane,

Ik maakte een volledig nieuwe account aan.

Je zou nu toegang moeten hebben tot de facturen op de My Proximus account.

Verdere uitleg heb ik je via een PB gezonden, vanwege het bevatten van je wachtwoord.

Mvg, Nicky
Reputatie 6
Badge +3
Dag nin3105,

De bestellingen die online of telefonisch zijn gedaan worden verzorgd door E-Shop. Zij zijn gratis telefonisch te bereiken via het nummer 0800 99 974 en kunnen u alle details over uw bestelling geven.

Groetjes,

Lorentz
Of via online formulier > Klik hier > Online Bestellingen

Reageer