factuurrekening

  • 20 October 2010
  • 5 reacties
  • 3466 Bekeken


Reeds een maand geleden heb ik op het forum gevraagd hoe het komt dat ik een factuur krijg van 479,84 € voor installatie en activatiekosten en dit terwijl ik alles gratis kreeg .

Toen heb ik een mailtje gehad van Eva met de melding dat ik klantendienst moest bellen , heb ik gedaan en de factuur waren ze aan het bespreken omdat het niet kon .Vandaag heb ik een factuur gekregen van 438,15€ onder de naam van herinnering!!

kan mij iemand een uitleg geven waarom deze hoge factuurkosten,

alvast bedankt


MVG ,

Heyvaert Franky


5 reacties

Badge
beste,

gelieve hiervoor de klantendienst te contacteren. dit kan dagelijks 08u00 tot 18u00.

groeten-muisje
ik ben al jaren trouwe klant bij belgacom en kan je zeggen dat daar meestal veel fouten gebeuren.

neem je dan contact op met de storingen dan er meestal een nors operator aan de lijn en na een korte

tijd hoor ik al dat die er veel van bakt.bij de klantendienst van 't zelfde,helpen owee die sturen maar rekeningen

en dan komt de kat op de koord,ze sturen maar rekeningen en na veel over en weer gepraat ben je nog niets wijzer.

soms krijg ik 2 rekeningen op een maand of een ander van 500€.belgacom werkt met niet goed en dat zal nooit beteren.

groetjes van pedro
Reputatie 2
Badge +1
Fakturatie van 85 euro voor herstllingskosten????Dit na 25 jaar trouwe klant.

Ik heb onlangs gebeld naar de klanten-klachtendienst met de melding van regematige uitval of snelheids verlies op mijn ADSL -lijn.

Ze zouden het onderzoeken. Na 2 dagen stond hier een technieker aan de deur om verder te zoeken. Volgens hem was er een slecht contact binnenhuis (???????à. Nu hij toch hier was zou hij al de splitters en contactdozen vervangen en reds klaarmaken voor VDSL. Heb hem laten begaan en na zijn aanpassing heeft hij de snelheid verlaagt naar 3MBPS als maximum om een betere doorstroming te verkrijgen. Hij zei dat hij tegenwoordig overal al de contactdozen verving omdat binnen kort toch iedereen VDSl zou krijgen. Na zijn vertrek ging mijn internet nog altijd tegen 2,7 mbps. De persoon in kwestie zei me dat nu alles klaar was voor VDSL (nooit gevraagd). Na 3 uren kreeg ik een voorstel van Belgacom of ik niet naar VDSL wilde overschakelen (hoe ze het wisten, van de technieker waarschijnlijk). Ik moest 50 euro activatiekosten betalen , en zou de modem een B-Box2 gratis krijgen .

De omschakeling is vlekkeloos verlopen, doch waar ik NIET mee akkoord kan gaan is dat die man al mijn stekker vervangen heeft zonder ye zeggen dat dat iets zou kosten. Anders was hij er af gebleven.

Dus nu moet ik al trouwe klant 85 euro betalen + 50 euro activatiekosten .Dit kan niet volgens mij . Ik heb nergens gevraagd om die werken uit te voeren. Dat was het initiatief van die technieker.

Slotsom: vind het zeer erg dat trouwe klanten moeten betalen voor iets dat ze niet gevraagd hebben , en bovendien maakt men nu reclame voor internetaanbiedingen, waar de installatie en activatie GRATIS zijn . Dit kan volgens mij niet.

Het factuur geblokkeerd en bedrag van 85 euro aangevochten. Curieus wat met gaat doen voor een trouwe klant.

Marcel Reynders g

.
Reputatie 2
Badge +1
Als het idd een probleem betrof met de binnenhuis bedrading dan wordt er 85 euro aangerekend. BGC is verantwoordelijk tot aan eerste aansluitpunt.

Het probleem dat u zegt kan liggen aan een slecht contact in een van u contactdozen en daarom zal deze persoon ze ineens allemaal vervangen hebben, als ik mij niet vergis zijn de techniekers enkel verplicht om een tf2007 te plaatsen bij de invoer en de rest hoeven ze niet te vervangen dus eigenlijk is het enkel beter voor u dat dit gebeurd is.

Die 85 euro is een forfait omdat de storing aan u binneninstallatie lag en niet bij Bgc zelf.

Reageer