Skip to main content
Beste,



Een maand geleden bemerkte ik een torenhoog mobiel internetverbuik op 3dagen tijd terwijl ik die tijd gewoon thuis zat (op wifi). Op deze drie dagen tijd werd een verbruik geregistreerd van 1Gb met gevolg 60euro (!!) extra op mijn factuur. Heb toen meteen de klantendienst gebeld. Deze telefonist beaamde dit; de facturen van vorige maanden zijn immers normaal en mijn mobiel internetverbruik is maandelijks maar 1Gb. Hij verzekerde mij dat dit er eenmalig kon uitgehaald worden maar dat ik daarvoor moest wachten op mijn factuur en dan opnieuw contact op te nemen met de klantendienst. Hij vertelde erbij dat er reeds een dossier werd aangemaakt voor dit topic en dit geen probleem zou vormen als ik opnieuw zou bellen met mijn factuurnummer.

Dit heb ik zonet gedaan, maar de nieuwe telefoniste weigerde de belofte van de vorige te voltrekken... Ze weigerde het bedrag eruit te halen hoewel de vorige dit had beloofd, ze vond ook niets van een dossier terug, en vertelde mij dat de vorige telefonist loze beloftes had gedaan... Het feit dat mijn facturen de vorige maanden normaal waren vond ze een loos argument. Ik zat die dagen ook immers thuis op de wifi en vond het dus absurd dat mijn bedrag buiten bundel elke dag omhoog ging. Heb vanaf de tweede dag ook mijn mobiel internet afgezet, maar zij bleef beweren dat er nadien nog verbruikt was, wat ik ten stelligste tegenspreek.

Ze verwees me naar de website om een dispuut aan te gaan.



mvg

sb
Sam, je hebt al antwoord gehad om het bericht dat je vandaag had verstuurd...



groeten



tina