Factuur veel te hoog

  • 11 October 2017
  • 0 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo

Ik voel mij inorm bedrogen en ik zou graag wel een klacht willen indiennen.

Ik ben al meer dan 6 jaar klant,mijn gsm's zijn ook van proximus met abonneme ten.maar ik ben onlangs verhuisd en ik had hiervoor contact opgenomen met de dienst verhuizingen.daar werd mij verteld dat er een 1 malige kost zou zijn van 59€ dus ik zei van ja geen probleem hoor.jullie dienst is hier thuis geweest.ze hebben een putje moeten maken om jullie kabel binnen te brengen.wat normaal is.en alles aangesloten op een nieuwe decoder en modem.de oude zouden we papier van krojgen om dan binnen te brengen.maar nog niks gekregen....
Nu tot hier wat ze gedaan hebben.

Nu blijkt aan de hand van mijn factuur dat ik 243€ moet betalen voor dingen die mij aangerekent worden waarvan mij niks is verteld.er wordt mij 30€ aan gerekent voor de kabel van buiten naar binnen te leggen.wat al gratis zou moeten zijn.dan wordt er mij ook nog eens 90€ aangerekent voor iets van vooraanleg.... alle dat is al 120€ extra voor dingen die allemaal gratis gingen zijn.nu wat is er gebeurd volgens mij.op de moment dat jullie dienst hier bezig was,kwam mijn huisbazin olk.ze vroeg aan jullie mensen of ze in het andere huis ook al een aansluiting wilde leggen voor het geval dat de andere huurders eventueel ook proximus wilde.maar zei zou haar adres gegeven hebben aan die mensen en dat ging inorde komen.dus ja u begrijpt dat ik deze factuur totaal niet ga betalen.

Ik betaal 56€/maand voor mijn abonnement van tv en 59€ voor de verhuis.maar al de rest betaal ik niet.dus ik eis een nieuwe factuur en dat de kosten die gemaakt zijn geweest voor het 2de huis van mijn bazin dat die naar haar adres worden gestuurd.
Blijft dit zo lopen dan breng ik alles binnen en stap ik en de rest van mijn gezin over met alles naar de concurentie.en dat na meer dan 6 jaar trouwe klant!!!!!!!

Mvg

Samyn jamie
Bremstraat 22b
9180 moerbeke-waas

Klantnummer : 614743219
Documentnr : 6743950398

0 reacties

Geen reactie

Reageer