Vraag

Factuur TV applicatie

  • 26 December 2017
  • 0 reacties
  • 113 Bekeken

Betreft klantnr: 620724310
Vandaag weer een zoveelste ontdekking gedaan die waarschijnlijk ook niet klopt. Op mijn factuur zie ik dat ik moet betalen voor een tv applicatie die ik zelfs niet kan gebruiken (zie foto). Alsook is de tv aansluiting nog niet eens gebeurd. Ik word met de dag meer en meer geërgerd door al die dingen die niet kloppen!! Vraag je een Tuttimus abonnement met 10gb internet onbeperkt mobiel bellen en netflix aan en wat blijkt dat mijn mobiel abonnement gewoon een mobilis M abonnement is want ik heb maar 300min om te bellen en ongeveer 3GB internet (zie foto) dit komt op 26,99€ maandelijks terwijl ik dit niet eens gevraagd heb ik vroeg om het Tuttimus abonnement dat u ziet op de foto!

Alsook zou ik 9 smsen verstuurt hebben naar het buitenland want hier is 3,60€ voor aangerekend waar ik niks vanaf weet.Dit begint enorm frustrerend te worden!! Ik ben een nieuwe klant heb nog niks anders dan moeten heen en weer bellen. Zelfs 2 weken geleden ging de technieker komen,neem ik een dag vrij en wat blijkt dat er op mijn naam geen afspraak geboekt stond! Dit kan toch gewoon niet meer. Heb dit nog nooit meegemaakt!


0 reacties

Geen reactie

Reageer