Vraag

Factuur staat nog steeds niet op 0 Euro na herhaaldelijk vragen aanpassing

  • 29 August 2017
  • 0 reacties
  • 69 Bekeken

Beste,
Ik betaal een proximus mobiel abonnement voor 3 gsm nummers. (als u ze wil, u kan mij bereiken op 0475/207479) Om een bizarre reden krijg ik twee facturen via zoomit en ene via email. Mijn email adres is een paar maanden geleden gewijzigd. Daarom heb ik bepaalde facturen betreffende dat bepaalde gsm nummer via email niet ontvangen. Gevolg een herinneringsbrief in de bus met nalatigheidskosten. Alle facturen zijn betaald, dus gisteren na heel lang wachten en doorschakeling een persoon aan de lijn die het zou aanpassen. Ik zie in myproximus nog steeds de kost van 30,05 euro staan ???? Als ik in mijn 'myproximus' kijk, zie ik alleen het overzicht van mijn gsm nummer, waarom zie ik niet het overzicht van alle nummers samen waarvoor ik betaal ? Daarbovenop is het nummer waarvoor ik zogezegd nalatigheidskosten moet betalen waarschijnlijk afgesloten want mijn dochter kan geen sms'sen meer versturen noch andere activiteiten doen. Daarnet nog eens proximus telefonisch proberen te bereiken maar 'uw oproep' kan niet beantwoord worden. Ik ben stilaan ten einde raad ... dit geklungel, geen online mogelijkheid om factuurdienst te bereiken, gekoppeld aan een bijna niet bereikbaarheid in huis (ik moet altijd buiten gaan telefoneren) doet mij wanhopig nadenken aan overstap ... Graag een duidelijk overzicht van waar ik nu sta. Ik ben te vereiken op bovengenoemd gsm nummer want ik geef het op jullie proberen te bereiken via telefoon ! Mvg, Inge

0 reacties

Geen reactie

Reageer