Vraag

Factuur nog niet ontvangen


Hallo, ik heb voor de afgelopen maand nog geen facturen ontvangen voor twee mobiele nummers. Betaling wordt altijd met Zoomit uitgevoerd. Wie moet ik contacteren? vg

14 reacties

Reputatie 6
Badge +2
De facturatie dienst.
En daar moet ik het factuurnummer invullen alleen heb ik er geen ontvangen...
Reputatie 6
Badge +2
Ik bedoel eigenlijk bellen naar de klantendienst of facturatie dienst nr 0800 22 800 of binnenspringen in een Proximus center.
Dank je! Jammer dat de site iets minder klantvriendelijk is wat dat soort vragen betreft. Daarmee bedoel ik dat het overzicht niet helemaal duidelijk is.
Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Gewoon uit belangstelling:krijg je nog een papieren factuur als je betaalt met Zoomit? Ik dacht van niet. In je Internet Banking account moet je dat aanvinken en dan stuurt Zoomit een mailtje bij elke nieuwe factuur, dacht ik.
MVG
Reputatie 6
Badge +2
En in feite kan men de facturen ook raadplegen in My Proximus.
Beste Marleen,
Ik heb helemaal niets gekregen van Zoomit. Die site vraagt om de verzender te contacteren als er vragen over de factuur zijn. De factuur van de pack heb ik wel via Zoomit ontvangen via de gebruikelijke methode, mailtje, klikken, klaar. VG
De facturen voor de mobiele nummers waarvan melding heb ik nooit kunnen terugvinden op de My Proximus zone. Tot nu verliep alles feilloos trouwens, daar was geen nood aan.
Reputatie 7
Badge +6
Dan zal je inderdaad best contact opnemen met de facturatiedienst op het nummer opgegeven door Alexander.
De mobiele nummer staan mss niet aan zijn Myproximus account gekoppeld, dan kan je ze natuurlijk daar niet raadplegen, bij mij zijn ze ook niet aan MyProximus gekoppeld maar heb apart een account aangemaakt ervoor.
Reputatie 7
Badge +6
Heb je het zelfde klantennummer voor je mobiele nummers als voor de rest?
Als je een nieuw contract hebt afgesloten voor die mobiele nummers staat daar allicht een code op om een nieuwe MyProximus account aan te maken, zoals Elsa hierboven al zei, en kan je van daaruit instellen hoe je je factuur wil ontvangen. Allicht kan je later dan de 2 accounts samenvoegen.
Ja bij mij niet gekoppeld aan het comfort pack
Edit: ik dacht dat je de vraag aan mij stelde omdat die juist onder mijn laatste bericht stond 😉
Reputatie 7
Badge +6
Sorry!
Nee je moet je daarvoor zeker niet excuseren ik kon ook beter nagedacht hebben 😉

Reageer