Factuur na opzegging

  • 20 August 2012
  • 6 reacties
  • 292 Bekeken

Beste,


Ik heb overlaatst mijn contract opgezegd waarna er nog een rekening volgde.

volkomen normaal, buiten het feit da deze tot na de datum van opzegging (welke bevestigd is door belgacom) loopt en dus te duur is.

Bijgevolg vraag ik mij dus af of het de bedoeling is of deze betaald moet worden en het overige bedrag wordt terug gestort

of er gewoon een nieuwe rekening zal volgen.


zolang er geen duidelijkheid is, weiger ik dus deze te betalen, maar het probleem is dat we verhuizen dus eventuele rekeningen die nog achter zijn zullen normaal ons niet meer bereiken wegens omstandigheden en dus problemen veroorzaken, vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt.

6 reacties

Badge
Beste Den Glen, rekening gehouden bij de opzegperiode van een maand vanaf datum kennisgeving opzeg ?, of lopend contract heeft einddatum vaste periode 1 jaar niet overschreden?

muisje
Beste Den_Glenn,

Is het mogelijk om mij via privébericht uw klantgegevens te bezorgen(klantnr, naam, gsmnr, factuurnr)?

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reputatie 7
Badge +1
Op de rekeningen staan altijd de variabele kosten van de voorbije periode en de vaste kosten van de volgende periode. Als die toekomstige kosten voorbij de opzegperiode lopen, zullen die wel terug gecrediteerd worden. best de reactie van Eva op je privébericht afwachten. Belgacom handelt alle klachten correct af in mijn ervaring en zet fouten altijd recht. Je mag altijd het saldo (verschil) tussen rekening(en) en cr.nota betalen.
@ muisje


de factuur dateerd tot 30/09

de brief van belgacom bevestigd de opzeg vanaf 09/09


@ eva van belgacom


gegevens verzonden


G.
Reputatie 1
Badge
Als de opzeg start vanaf 09 september, dan loopt de opzegperiode in theorie tot 09 oktober (dus 1 maand opzegperiode).

Maar blijkbaar kort Belgacom dat in tot "volle maanden", en dus tot 30 september...

Als je zou bedoelen, dat de opzeg stopt op 09/09 dan klopt dit niet natuurlijk...

er was keuze tussen direct afsluiten of een maand later, zijnde 09/09

aangezien ik voor het 2e koos, worden er toch 21 dagen teveel gerekend

Reageer