factuur klopt niet met wat er afgesproken is met belgacom

  • 17 September 2014
  • 9 reacties
  • 337 Bekeken

Geachte mevrouw, geachte heer Mia ,



We hebben uw aanvraag via e-mail goed ontvangen. Onze teams zullen u zo snel mogelijk antwoorden.



Hieronder vindt u de informatie in verband met uw aanvraag.



Categorie: Packs

Betreft: Ik heb een klacht



Uw aanvraag:

Geachte begin juni vragen we voor telnr 0479 94 32 27 internet overal aan zonder meerkost ,zat volgens de medewerker van jullie in het pakket maar stond nog niet actief en moest enkel geactiveerd worden en hij zou het nodige doormailen.Factuur van 04 7 14 fnr 6421217638 = 189.35 € betalen normaal 72 tot 75€ .direct gebeld met stephanie van de bussines dienst en klacht verliep als volgt: onze medewerker moest u eigenlijk medelen dat we alleen kunnen activeren bij aanvang van de maand(foutje van ons) maar we zullen u een kredietnota opmaken etc en ik zie dat het lang geleden is dat uw gsm abonnementen zij herzien een voorstel gekregen bizz xl 10 en bizz xl 20 met 2x 5€ korting zodanig dat uw volgende factuur 62,00 zal bedragen .volgende fact 6423554693 bedrag 118.21€ 21-8 gebeld met mael probleem uitgelegd geen probleem ga u doorverbinden, lijn toegelegd en ben gans de dag niet meer binnengeraakt ( het gekende al onze medewerkers zijn .....................)gebeld met jan op 22-08-14 zal het nakijken mijnheer .gevraagd of men ons terug op de pakketten kon zetten van de maand mei want deze facturen zijn niet wat men ons beloofd heeft nl ongeveer 62€ .na 40minuten in wacht , ga er een specialist bijhalen nog even geduld de specialist ter zake kan ons ook niet helpen maar ik ga een ticket aanmaken en doorgeven aan de dienst back up en die maken dit in orde .vraag van onze was krijg ik hier bericht van ;zeker we sturen hierover een bericht door gevolg niks gekregen en volgende factuur 109.33 € betalen, voor 22-09-14. fact nr 6425931326 .Onze eenvoudige vraag was van in het begin enkel internet overal voor bovenvermeld nr niet voor iets anders of wat anders , als men dan begint over een korting bij verandering van pakket voor ongeveer 62 € eindfactuur en je volgende facturen zijn allemaal fors boven de 100 € dan begrijp je dat we hier niet mee akkoord kunnen gaan en vragen we dit grondig te onderzoeken waar het misloopt. mvg beknopte versie



daags nadien het heel vriendelijke verzoek van belgacom namelijk:

































Mijn klacht opvolgen



Beste klant,




We delen u mee dat uw klacht nr. 20156642 afgesloten is.



Meer informatie?


Dit kan toch niet na meer dan 20 jaar klant te zijn zo te worden afgescheept waar we totaal geen fout aan hebben .


Wie weet raad?


9 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Met andere woorden uw klacht is ongegrond verklaard.


Dat hoef je uiteraard niet te aanvaarden en daarom neem eens contact op met Eva van Belgacom en als je daar ook geen gehoor vindt dan zit er niks anders op dan bij de ombudsman aankloppen en indien je lid bent van Test Aankoop ook deze inschakelen.
'internet overal zat in het pakket, maar stond nog niet actief' 'enkel activeren bij aanvang van de maand' 'gsm abonnementen herzien'


Omdat wij uw factuur niet kunnen zien, kunnen we enkel speculeren natuurlijk, maar dat klinkt toch allemaal redelijk louche... verkoopspraatjes om u extra/duurdere abonnementen aan te smeren?


Als je op uw factuur kijkt, kan je toch perfect zien wat er voor hoeveel gefactureerd wordt? Abonnementskosten, verbruik, het staat er allemaal op. Leg een nieuwe factuur naast een oude en zoek wat er precies verantwoordelijk is voor de meerkost. Op die manier kan je gefundeerd contact opnemen met Belgacom en aanduiden wat er niet klopt.


En ook eens afwachten tot Eva langskomt natuurlijk (of stuur een privébericht), zonder ongelukken geraakt het dan wel opgelost.
Reputatie 7
Badge +6
Tja, dat gebeurt nogal dikwijls, vind ik: zodra je iets in je pakket aanpast, gebeurt er vanalles wat je niet gevraagd hebt, altijd in je financieel nadeel: Of je bent veranderd van pack, of ze rekenen alles apart.


Volg zeker de raad op die hierboven gegeven wordt, kijk na wat er juist is veranderd, i.vg.m. je goedkopere facturen (benamingen, prijzen etc; en ze maken het niet gemakkelijk om er uit wijs te geraken) en neem contact op met Eva van Belgacom.


Uit ervaring sprekend, kan ik alleen maar zeggen dat je moet blijven aandringen, want een verhoging met 40€ per maand is toch heel wat. Probeer er wat kortingen uit te halen, die ze normaal alleen aan nieuwe klanten geven. het is maar voor zes maanden, maar dan zie je wel weer.


Succes
leg hier je probleem uit https://mailto:klachten@ombudsmantelecom.be" target="_blank , die doen het nodige ! het werkt !!!!!!
Altijd , 'k zal het maar geloven zeker ! Misschien vandaag omdat het de dag van de klant is knipoog


Als je kan bewijzen dat er iets op de factuur staat dat niet in het algemene regelelement terug te vinden is of niet in één of ander aankondiging , of met de nodige en voldoende bewijzen dan wel.


Maar proberen kan je natuurlijk altijd en je hebt er tenslotte niks bij te verliezen alleen misschien je tijd en je geduld ;-)
ter info: wat uitleg als je surft naar ► ombudsman telecom
Elsa , effe niet asociaal zijn !
http://www.ombudsmantelecom.be/ ,
doe ik niet heb er slechte ervaring mee dat is alles !


Al je geposte linken staan hier ook.


surft naar ► http://bgctv.skynetblogs.be/#ombudsmantelecom" rel="nofollow


Reageer