We hebben uw aanvraag via e-mail goed ontvangen. Onze teams zullen u zo snel mogelijk antwoorden.
Hieronder vindt u de informatie in verband met uw aanvraag.
Categorie: Packs
Betreft: Ik heb een klacht
Uw aanvraag:
Geachte begin juni vragen we voor telnr 0479 94 32 27 internet overal aan zonder meerkost ,zat volgens de medewerker van jullie in het pakket maar stond nog niet actief en moest enkel geactiveerd worden en hij zou het nodige doormailen.Factuur van 04 7 14 fnr 6421217638 = 189.35 € betalen normaal 72 tot 75€ .direct gebeld met stephanie van de bussines dienst en klacht verliep als volgt: onze medewerker moest u eigenlijk medelen dat we alleen kunnen activeren bij aanvang van de maand(foutje van ons) maar we zullen u een kredietnota opmaken etc en ik zie dat het lang geleden is dat uw gsm abonnementen zij herzien een voorstel gekregen bizz xl 10 en bizz xl 20 met 2x 5€ korting zodanig dat uw volgende factuur 62,00 zal bedragen .volgende fact 6423554693 bedrag 118.21€ 21-8 gebeld met mael probleem uitgelegd geen probleem ga u doorverbinden, lijn toegelegd en ben gans de dag niet meer binnengeraakt ( het gekende al onze medewerkers zijn .....................)gebeld met jan op 22-08-14 zal het nakijken mijnheer .gevraagd of men ons terug op de pakketten kon zetten van de maand mei want deze facturen zijn niet wat men ons beloofd heeft nl ongeveer 62€ .na 40minuten in wacht , ga er een specialist bijhalen nog even geduld de specialist ter zake kan ons ook niet helpen maar ik ga een ticket aanmaken en doorgeven aan de dienst back up en die maken dit in orde .vraag van onze was krijg ik hier bericht van ;zeker we sturen hierover een bericht door gevolg niks gekregen en volgende factuur 109.33 € betalen, voor 22-09-14. fact nr 6425931326 .Onze eenvoudige vraag was van in het begin enkel internet overal voor bovenvermeld nr niet voor iets anders of wat anders , als men dan begint over een korting bij verandering van pakket voor ongeveer 62 € eindfactuur en je volgende facturen zijn allemaal fors boven de 100 € dan begrijp je dat we hier niet mee akkoord kunnen gaan en vragen we dit grondig te onderzoeken waar het misloopt. mvg beknopte versie
daags nadien het heel vriendelijke verzoek van belgacom namelijk:
| |||
Beste klant, We delen u mee dat uw klacht nr. 20156642 afgesloten is. Meer informatie? Dit kan toch niet na meer dan 20 jaar klant te zijn zo te worden afgescheept waar we totaal geen fout aan hebben . Wie weet raad? |