Misschien vindt u hier al wat meet informatie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_vs_paymentstatement/particulieren/support/klantenzone/factuur-facturatie-facturering-betalingen/uitleg-over-uw-factuur/factuur-of-aanrekening.html
Allicht kan u ook contact opnemen met het nummer 0800 22 500, voor professionele klanten.
Wat is het verschil tussen 0800 22 800 en 0800 22 200 dan?
http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1248?v1=shorturl&v6=contact
0800 22 200 is in principe voor grote bedrijven (corporate klanten) en overheden.
0800 22 800 voor particulieren en
0800 22 500 voor zelfstandigen en KMO's.
http://www.proximus.be/nl/id_cl_contact/grote-bedrijven-en-overheden/support/contact.html
Vond hem een beetje te 'zichtbaar'. Tijd voor andere (en betere) forumleden om wat meer op de voorgrond te komen, vind ik, maar helemaal weg ben ik dus niet, hé. 😃
[Eigenaardig, de 500 stuurt me naar de 200 waar ik ook geen antwoord krijg (al onze medewerkers bezet ...).
In alle geval de 500 kon me niet helpen en beweert dat het de 200 moet zijn
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.