Aangezien ik zelfstandige ben wens ik een factuur ipv een aanrekening. Wat moet ik doen?
Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Bladzijde 1 / 1
Misschien vindt u hier al wat meet informatie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_vs_paymentstatement/particulieren/support/klantenzone/factuur-facturatie-facturering-betalingen/uitleg-over-uw-factuur/factuur-of-aanrekening.html
Allicht kan u ook contact opnemen met het nummer 0800 22 500, voor professionele klanten.
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_vs_paymentstatement/particulieren/support/klantenzone/factuur-facturatie-facturering-betalingen/uitleg-over-uw-factuur/factuur-of-aanrekening.html
Allicht kan u ook contact opnemen met het nummer 0800 22 500, voor professionele klanten.
Roel,
Voor professionele klanten hebben we een apart gratis nummer: 0800 22 500. Best dit nummer eens bellen voor je probleem.
Groeten,
Wim
Voor professionele klanten hebben we een apart gratis nummer: 0800 22 500. Best dit nummer eens bellen voor je probleem.
Groeten,
Wim
[Beste
Dit nummer blijkt niet meer te kloppen. Het zou nu 200 zijn achteraan.
Groeten
Roel
Dit nummer blijkt niet meer te kloppen. Het zou nu 200 zijn achteraan.
Groeten
Roel
Nochtans is 0800 22 500 het gratis nummer voor professionele klanten.
0800 22 800 is het gratis nummer voor particulieren.
0800 22 800 is het gratis nummer voor particulieren.
Wat is het verschil tussen 0800 22 800 en 0800 22 200 dan?
http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1248?v1=shorturl&v6=contact
http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1248?v1=shorturl&v6=contact
http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1248?v1=shorturl&v6=contact
0800 22 200 is in principe voor grote bedrijven (corporate klanten) en overheden.
0800 22 800 voor particulieren en
0800 22 500 voor zelfstandigen en KMO's.
http://www.proximus.be/nl/id_cl_contact/grote-bedrijven-en-overheden/support/contact.html
Sorry, had het niet gezien.:8
Tiens, dacht dat je katogen had, die zien toch alles 😉. Waar is trouwens je avatar naartoe, Marleen?
Vond hem een beetje te 'zichtbaar'. Tijd voor andere (en betere) forumleden om wat meer op de voorgrond te komen, vind ik, maar helemaal weg ben ik dus niet, hé. 😃
[Eigenaardig, de 500 stuurt me naar de 200 waar ik ook geen antwoord krijg (al onze medewerkers bezet ...).
In alle geval de 500 kon me niet helpen en beweert dat het de 200 moet zijn
In alle geval de 500 kon me niet helpen en beweert dat het de 200 moet zijn
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.