Vraag

factuur in MyProximus

  • 24 March 2016
  • 7 reacties
  • 1635 Bekeken

Reputatie 5
"Minder papierwerk : al je facturen zijn op elk moment beschikbaar via MyProximus en worden tenminste 1 jaar bewaard
In een oogopslag zie je reeds betaalde en openstaande facturen." Dit staat er te lezen op de website. Nu de praktijk is enigszins anders. Ik voeg mijn smart 15 toe aan een Internet comfort om een pack te bekomen en al mijn facturen van smart15 verdwijnen. Ik dien een klacht in op 14 februari nadat ik van de klantendienst te horen had gekregen dat deze niet meer beschikbaar waren door samenvoegen in het pack. Buiten dat ik op een dag 12 facturen in de bus vond van de afgelopen 12 maand nog geen enkele reactie mogen ontvangen en staat de klacht nu nog altijd open. En de factuur die ik graag had geraadpleegd nl die van januari heb ik nog niet kunnen zien. Ook zou ik graag weten hoe ik de 500 mb mobiele data van het pack comfort op mijn gsm kan krijgen. De eerste maand stond die beschikbaar,nu enkel de 1 gb van de smart 15. Voor de samenvoeging had ik ook een optie om betalingen via de gsm te blokkeren. Die optie vind ik ook niet meer terug in MyProximus. En tenslotte krijg bij zowat alles dat ik aanklik in MyProximus volgende te lezen:
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Die problemen zijn er al van toen het nog e-service genoemd werd.
mvg

7 reacties

Dag Jamo,

ik begrijp dat dit niet fijn is en ik wil dit zeker voor je nakijken. Kan je mij jouw beide klantenrekeningen doorsturen zodat ik je een duplicaat van jouw factuur van januari kan versturen en een technisch dossier opmaken naar het MyProximus team?

Alvast onze excuses voor dit ongemak!

Met vriendelijke groeten,

Jessica.
Reputatie 5
Dag,
Ik zie dat er hier toch enige reactie is geweest. Mijn klacht hierover (nr 24932617) die ik aanmaakte in Februari is ondertussen verdwenen in MyProximus. Was een nog een openstaande klacht. Deze klacht was trouwens een vervolg op een andere klacht die jullie afgesloten hebben zonder enige reactie te hebben gekregen. Na 3maanden heb ik niet echt een antwoord meer nodig,een mens zoekt dan toch één en ander zelf maar uit. En die technische problemen met MyProximus die komen en gaan ,ik heb dat nog nooit goed weten werken. Ik ben aan nieuwe gsm toe en deze ervaringen wegen natuurlijk door bij een beslissing om eventueel een aankoop met abonnement te doen bij een andere provider. Een korting op een nieuw toestel is mooi meegenomen. Ook de gratis installatie en activatie van tv die bij jullie betaald moet worden door bestaande klanten is nog een overweging waard om dan maar meteen met alles over te gaan. Je ziet wat het negeren van een klacht zoal te weeg brengt bij een mens. Ik zou zeggen leer er iets uit. Jullie zien wel wat hier uiteindelijk beslist wordt.
mvg
Persoonlijk gebruik ik eigenlijk MyProximus niet om mijn bel- en datakrediet op te vragen en ga ik dit regelmatig eens controleren via #121# en #120# .
Voor mij is het belangrijkste de goed ontvangst op mijn mobiel en die is waar ik mij het meest bevind nog het best bij PX had vroeger Mobistar maar had soms geen bereik hier.
Enfin dat moet ieder voor zich maar uitvissen natuurllijk.
Reputatie 5
Dag,
Ja en ,wat is je punt? MyProximus wordt volop gepromoot door Proximus om al je diensten te beheren. Waaronder facturen,opties activeren enz.. Dit hoort dan ook te werken zonder problemen.
mvg
Reputatie 7
Badge +3
Daar heb je gelijk in, Jamo

Proximus is zich wel degelijk bewust dat het systeem niet altijd werkt zoals het zou moeten.

Achter de schermen wordt er aan gewerkt. We vragen voor snelle acties.

Je vorige dossier werd afgesloten na verzending van gevraagde documenten. Niet in orde of toch wel ? :-)

vriendelijke groeten

Tina
Reputatie 5
Dag Tina,
Bedankt voor u reactie. Waar het mij om gaat is dat ik geen enkele reactie heb gehad,noch een antwoord op mijn vragen. Op de meeste heb ik zelf al het antwoord gevonden. Niet dat de antwoorden altijd dezelfde waren als de beloftes en info die op de website te vinden waren.Andere ben ik al vergeten,waarschijnlijk toch niet zo belangrijk 🙂. Dus in orde?
Laten we zeggen van wel maar met een wrang gevoel. En nog altijd onbeslist :)
mvg
Jamo
dat je gelijk hebt dat dit moet werken dat is nogal evident , ik doe dat om zeker voor geen verassingen komen te staan dat was mijn punt
en blijkbaar is Px nog voorlopig geen klant kwijt :-))))
mvg

Reageer