Vraag

Factuur hoog

  • 18 March 2017
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Beste,
Mijn factuur is heel hoog. Raar want heb elke maand betaald.
Heb een Tuttimus-abonnement: internet + TV + gsm.
Mijn vaste lijn gebruik ik niet....heb ik deze dan nodig?
Kan u mijn factuur nakijken alstublieft?
Dank.

3 reacties

Badge +4
Er bestaat ook een pack met internet + Tv + gsm vanaf 69 €(met 2 GB, 5 of 10).

https://www.proximus.be/nl/id_cr_int_tv_mob/particulieren/producten/andere-producten/packs/internet-tv-mobile.html

Aan jou de keuze.
Reputatie 4
Badge +1
Reds Fan 377 ik had gisteren in my proximud ook mijn eerste betaling gezien en viel achterover. 134,46€ te betalen met slechts een goede 20€ diz ik kan zien want die pdf kan ik niet openen. Dus wacht ik nu op de post tot ik mijn factuur krijg om te zien wat dat allemaal is; Maar van 3weken vind ik dit wel heel veel. Is dat bijvoorbeeld normaal dat je de eerste maal extra kosten moet betalen, ik want ik heb dus wel tv-internet en gsm. Ik heb wel maxi maar kan misschien dan een lager internet abonnement nemen als dat gaat. Ik had al enkele zenderpakketten genomen, maar normaal dacht ik niet dat dit de zaak ging maken omdat ze zeiden dat het rond de 85€ kwam.Nu neem ik gisteren dat voetbal omdat er op my proximus stond reeds betaald, staat er na de middag dat ik zoveel moet betalen. Dus dat bedrag is nog eonder die voetbal. Ik ben niet van plan 150€ per maand aan televisie te betalen.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Ellen,

Op het door jou opgegeven klantnummer kan ik geen gegevens vinden, gelieve ons te voorzien van het correcte klantnummer. Je kan een pack nemen zonder vaste lijn, maar dan verlies je alle Tuttimus voordelen.

Groetjes,

Lorentz.

Reageer