Beantwoord

Factuur feb.42.65 euro maart 44.45 euro?


Reputatie 2
Badge
Beste
Vorige maand febuari moet ik 42.65 E betalen en maart 44.45E met sociaal tarief hoe komt dat ik nu meer moet betalen?Het abonement is in jan al opgeslagen nu weer?In februari krijg ik minimex korting sociaaltarief 6.48E en in maart maar 4.50E ?hoe komt dat? kan er niet aan uit.
Wil u dat eens nazien.
Vriendelijke groeten
van den heuvel joan
icon

Beste antwoord door LorentzV 18 March 2017, 13:50

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Badge
sociaal tarief 40% korting op je abonnementsgeld van 1 internetabonnement, vaste lijn of gsm-abonnement met een maximumkorting van € 8,40/maand (incl. btw)
Reputatie 2
Badge
internet start kost 27 E-40 percent =10.80E maar kan max 8.40E korting krijgen per maand?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Joan,

Het sociaal tarief is inderdaad vastgelegd op een maximum van €8,40. Dit is in overeenkomst met de Belgische regeling. Wanneer ik de factuur bekijk, zie ik dat alle vermelde prijzen correct zijn, hoor.

Groetjes,

Lorentz.
Reputatie 2
Badge
Beste op mijn factuur my prox staat nog altijd 44.45 te betalen Euro van onder voor te betalen en boven staat 39.95Euro kan er niet aan uit, en februari heb ik maar 6.48Euro korting gekregen?En januari heb ik niks gekregen mijn attest voor sociaal tarief inkomengarantie voor ouderen dat ik naar u heb opgestuurd per post en email telt van 01/01/2017 tot 31/12/2012?Op het attest staat dat jullie dat automatisch moeten toekennen met de kruispuntbank?
Groetjes joan
Reputatie 2
Badge
aanrekeningvan12maart2017
Abonnement 39,95 Verbruik 4,50
Totaal te betalen incl.btw 44,45 ????
dit staat op mijn factuur?
Reputatie 5
Badge +3
Dag Joan,

Op dit moment kunnen wij een aangevraagd mandaat niet aanpassen.

De correcties werden aangemaakt, zullen in dergelijke gevallen in mindering gebracht worden met de volgende factuur. Je hebt natuurlijk ook steeds de optie het mandaat te annuleren en eenmaal manueel een overschrijving te doen van het gecorrigeerde bedrag van 39,95EUR.

Oprechte excuses voor enige onduidelijkheid.

Mvg, Nicky
Reputatie 2
Badge
Beste
Ok dan wacht ik wel tot volgende maand trekken ze er dan 4.50euro er af?
En wat met februari dan heb ik maar 5.70 korting gekregen inplaats van 8.40 euro?
En januari heb ik niks gekregen terwijl mijn attest voor inkomstengarantie telt vanaf 01/01/2017 tot31/12/2017?
Dat moet normaal automatisch met de kruispuntbank dat jullie moeten nakijken waar de mensen recht op hebben?
Het staat op het atest , moet ik dan elke maand 39.95 E betalen?
Groetjes joan

Grtjs joan
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Joan!

Er wordt inderdaad een saldo van zowel €4,50 als €6,66 afgehouden van de volgende factuur.
Mvg, Cindy
Reputatie 2
Badge
Beste

Bedankt voor de korting en januari ben ik dat verloren?dus moet ik elke maand 39.95 betalen?

Groetjes joan
Reputatie 7
Badge +4
Beste, ik maakte voor januari een creditnota op van 8,40 euro hiervoor. Mvg Freya
Reputatie 2
Badge
Beste bedankt voor de korting van januari nu afwachten tot volgende maand dat alles er af gaat.
groetjes joan
Reputatie 5
Badge +3
Joan,


Dit gaat zeker gebeuren, geen zorgen!

Geniet alvast van je avond.

Mvg, Nicky

Reageer