Vraag

Factuur en verbruik mobiele gegevens

  • 9 December 2016
  • 11 reacties
  • 547 Bekeken

Goede morgen,
ik zit met een probleem ivm mijn verbruik , mijn verbruik loopt op zonder dat mijn mobile gegevens opstaan.
Ben onlangs overgegaan naar mobilus en sindsdien is dat begonnen. mijn klantnr. is ook niet hetzelfde als vorige maand en ik kan ook niet op mij krediet en verbruik kijken,
als ik daar op klik krijg ik een foutmelding met nr. 403 en met deze mededeling,

U hebt geen toegang tot deze toepassing
Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.
kan iemand mij aub uitleggen hoe dit komt.
mvg,
bart

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Bart,

Stuur je even je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel via privebericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Hallo

Ik zit met een vraagje ik zie juist op my proximus dat ik 13.42€ buiten mijn bundel heb gebruikt i.v.m surfen maar mijn mobiele gegeven zijn nog niet op dus mijn vraag is hoe kan dit opgelost graken.

Mvg ignace
Beste,
Mijn probleem is begonnen na dat ik ben overgegaan naar mobilus. Is dit toen ook begonnen met u. En zo ja welke app heb je erbij gekozen.
Hey bart

Neen mobilus heb ik niet bij mij is het 2 maanden geleden begonnen toen kreeg ik abonnementen aangerekend waar ik geen weet van had en nu dat van de baan is krijg ik andere kosten erbij plezant is anders

Mvg ignace
Beste Bart, Ignace en Proximus team,

Ik zit sinds een maand of twee met hetzelfde probleem. In MyProximus zie ik dat ik al meer dan 10€ extra kosten voor "surf in België" heb opgelopen, ook al is mijn surfvolume nog niet opgebruikt. Dit is uitermate vreemd en ik zou graag weten van Proximus hoe dit te verhelpen valt. Ik heb al te veel betaald voor mijn factuur van vorige maand door deze situatie.

Ik attach een screenshot van een dikke maand geleden als voorbeeld. Momenteel ondervind ik ook hetzelfde probleem voor mijn lopend verbruikt, i.e. voor de periode 16 december - 15 januari.



Mvg,
Dries
Ter referentie attach ik ook twee screenshots van hetzelfde probleem voor mijn lopend verbruik (screenshots genomen op 9 januari 16:00). Op de eerste screenshot ziet u dat ik al 10,17€ extra kosten aangerekend word voor "surf in België". Maar qua maandelijks surfvolume heb ik nog maar 872 van de 1024MB opgebruikt (zie tweede screenshot). Hoe is dit mogelijk??

Alvast bedankt voor een antwoord,
Dries
Reputatie 7
Badge +3
Dries,

ik wil dit graag laten nakijken, maar vind hier geen klantgegevens van jou;

Kan je ze in een privébericht doorsturen ?

De bijlagen kan ik via mijn pc hier niet openen.

groeten

tina
Beste Tina,

Ik heb in privébericht mijn klantgegevens doorgestuurd, zoals u vraagt.

Alvast bedankt om dit probleem te bekijken, want het heeft me al geld gekost, en de (ongerechtvaardigde) kosten dreigen nog verder op te lopen. Ik heb ook al eerder geprobeerd om een oplossing te vinden via uw telefonische klantendienst, maar helaas konden zij me helmaal niet verderhelpen.

Mvg,
Dries
Hoi , ik heb dezelfde problemen als Dries .
Er worden ook extra kosten aangerekend in "Surf in België" terwijl men surfvolume (1Gb) nog niet opgebruikt is Mijn abonement "Mobilus S" loopt van 22/12/2016 tot 21/01/2017 .
Op 07/01/2017 werdt er al een kost van 2,90 euro vermeld en vandaag 10/01/201 is dit al opgelopen tot 5,60 euro .
Kan iemand dit eens nagaan want ik denk niet dat dit kan .
Hopend op een antwoord ,
Hilde
Zie bijlagen :
Beste Tina, Beste Proximus team,

Ik wacht ondertussen al een week zonder enige reactie van uw zijde, niet op dit forum en ook niet op het privébericht dat ik stuurde. Het zou geappreciëerd worden als u met een oplossing kan komen voor deze kwestie, en ten allerminste verwacht ik in de eerste plaats een antwoord en bevestiging dat er aan het probleem gewerkt wordt. In de tussentijd lopen de ongerechtvaardigde kosten steeds verder op voor mij (al voor de tweede opeenvolgende maand ).

Ik bemerk bovendien dat ik niet de enige klant ben die hier schade van ondervind. Zie bijvoorbeeld de berichten van Hilde en Ignace hierboven. Als dit een structureel probleem is in uw systeem voor het meten van mobiel verbruik (hetgeen leidt tot overfacturering), dan neem ik aan dat u het met mij eens bent dat dit volstrekt onaanvaardbaar is.

Hopend op een snel antwoord,
Dries
Hoi , ik heb via email dit vorige week aangekregen van een iemand van het Proximus team .

"Via deze weg wil ik u laten weten dat wij geen optie surf in België hebben.
Van waar haalt u deze informatie?
Ik zou u aanraden van even te wachten tot u de factuur ontvangen heeft.
Indien er dan toch een fout zou zijn zullen wij een credietnota.
U kan ook de referentie vermelden zou u later toch een probleem hebben.
Ik dank u voor het vertrouwen."

ondertussen zijn de extra kosten al opgelopen tot €10.34
met een totaalbedrag van €25.48 terwijl mijn 1Gb nog niet op is ( 87%)
zie bijlagen
Groeten ,Hilde

Reageer