Een tijd geleden krijgen wij een brief van een deurwaarder ivm een openstaand bedrag van Belgacom.
Dit terwijl wij reeds meer dan een half jaar verhuisd zijn, en geen klant meer zijn bij Belgacom. Wij hebben ook nooit de betwiste factuur mogen ontvangen.
Na meermaalse pogingen om telefonisch contact te krijgen met het deurwaarderkantoor, hebben wij een mail gestuurd, waar geen reactie op kwam, meerdere "reminders" later hebben we nog steeds geen reactie mogen ontvangen.
Ook na het meerdere keren contact op nemen met de klantendienst, krijgen wij steeds hetzelfde antwoord...zijnde...dat zodra het dossier bij de deurwaarder terecht komt, Belgacom zelf hier niets meer aan kan wijzigen.
Wat nu?
Wij hebben echt geen zin om binnenkort een bezoek van die deurwaarder te ontvangen, terwijl wij wel in ons recht zijn.
factuur deurwaarder betwist, maar geen antwoord
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.