Beste klotebedrijf Proximus
Ik ben jullie banditen bedrijf kots beu!!
Deze maand weer krijg ik een factuur van jullie op 9 december met herrineringskosten? Dit begin van de maand, kunnen jullie dit eens uitleggen? Ook heb ik begin van de maand een bestelling geplaatst bij Scarlet dus waarom moeten wij voor een volledig maand betalen als de installatie de 21/12/2017 gebeurd? Wie heeft jullie ook zomaar het recht gegeven om elektronisch facturen te sturen?
Ik eis dat jullie mijn factuur van december herzien aangezien ik voor niets herrineringskosten heb gekregen en dat ik geen aanrekening moet kregen voor ganse de maand.
Aslan.
Bladzijde 1 / 1
ter info: klachten of andere vragen kan je ook eventueel nog op deze manier:
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > (of je kan ook kiezen voor "andere vraag"
scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > (of je kan ook kiezen voor "andere vraag"
scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.