Vraag

Factuur blijft fout

  • 21 February 2017
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Na maanden van klachten indienen, naar de Proximus winkel gaan, papieren invullen,.. is mijn factuur nog steeds niet in orde. Het GSMnummer van mijn ex blijft maar op mijn factuur staan...
Wat kan er nu nog meer gedaan worden? In de winkel zelf zeggen ze dat alles in orde is op hun pc, maar dat de facturatie het nog moet aanpassen.. Na zoveel maanden nog steeds niet kunnen aanpassen?
Wel redelijk ambetant om steeds geld te moeten gaan vragen om zijn deel van de factuur te betalen.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Marliezie,

Bezorg je mij klantgegevens voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE
Net gedaan. Hopelijk geraakt nu alles snel opgelost!

Reageer