hoe komt het dat men online geen factuur kan betwisten?
Bladzijde 1 / 1
Dat kan wel via Myproximus, contact, naast je inlognaam.
werkt niet,komt op gelieve ons te bellen, ben proximus echt beu
iedere maand hetzelfde met die facturen wat een bende....
Koen,
Het werkt wel hoor.
Ga naar MyProximus -> Mijn Factuur, en klik op de factuur die je wenst te betwisten en volg de verschillende stappen. Hieronder vind je enkele screenshots.
Het werkt wel hoor.
Ga naar MyProximus -> Mijn Factuur, en klik op de factuur die je wenst te betwisten en volg de verschillende stappen. Hieronder vind je enkele screenshots.
werkt bij mij niet ,komt op dat ik moet bellen,heb geen goesting om weer eens afgeblaft te worden en enkele uren aan de telefoon te hangen
werkt niet met imac, ipad ,en samsung laptop wat een service hebben jullie wel
Beste klant
Momenteel kunt u geen betwisting indienen via het web.
U kunt ons gratis bellen op 0800 22 800 (enkel tijdens de kantooruren). dat krijg ik te zien
Momenteel kunt u geen betwisting indienen via het web.
U kunt ons gratis bellen op 0800 22 800 (enkel tijdens de kantooruren). dat krijg ik te zien
werkt nog altijd niet
heb eens safari browser geprobeerd normaal gebruik ik chrome,maar je raad het al werkt ook niet
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.