Vraag

Factuur betwisten

  • 12 January 2017
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Ik ben Belgacomklant sinds begin van de digitale TV, nooit geen probleem gehad. Nu sinds 28 september ook klant met 3 GSM-abonnementen...sindsdien kan ik al een klein boekje schrijven.
Onlangs de eerste factuur ontvangen, tot dan geen zicht gehad op soort abonnementen en verbruik, mijn aanvragen waren steeds 'in behandeling'. Factuur van 800 euro ontvangen waarvan ik een kleine 600 euro betwist. Deze voormiddag 50 minuten aan de lijn gehangen en 4 maal doorverbonden zonder antwoord op mijn vraag. Ben nu bezig met de factuur online te betwisten, grote factuur dus daar is wel wat werk aan...op het einde van de rit krijg ik steeds de melding dat er een technische storing is! Optie klantendienst bellen? Neen, want daar kunnen ze mij ook niet helpen. Wat nu? ik zou de factuur graag betwisten voor ze via domiciliering van mijn rekening gaat (op 17/01).

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Dag vanossel,
Ik stel voor dat je een privébericht stuurt naar mijn collega's van Het Proximus Team die dan je probleem van naderbij gaan bekijken.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op deze link, je tekst in te vullen in het voorziene veld en vervolgens te klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Mvg,

Reageer