Skip to main content
Beantwoord

factuur betalen

  • 27 december 2015
  • 1 reactie
  • 351 Bekeken

Beste,
ik probeer myn proximus te activeren maar ik heb geen factuuraccount of nummer om in te geven. Ik betaal altijd via zoomit. Ik ben van bank veranderd van Fortis naar Argenta. Ik heb u dat al meermaals laten weten. U ging ons een factuur sturen maar ik heb nog steeds geen ontvangen. Daardoor sta ik waarschijnlijk achter met mijn rekeningen. Hoe kan ik dit oplossen. Klantnummer is: 610608590
Groetjes,
Maurice Breugelmans

Beste antwoord door Wim

Verplaatst naar juiste rubriek.
@dhr. Breugelmans: ik heb uw vraag overgemaakt aan de klantendienst support.

Groeten,
Wim
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 27 december 2015
Verplaatst naar juiste rubriek.
@dhr. Breugelmans: ik heb uw vraag overgemaakt aan de klantendienst support.

Groeten,
Wim