Beste,
ik probeer myn proximus te activeren maar ik heb geen factuuraccount of nummer om in te geven. Ik betaal altijd via zoomit. Ik ben van bank veranderd van Fortis naar Argenta. Ik heb u dat al meermaals laten weten. U ging ons een factuur sturen maar ik heb nog steeds geen ontvangen. Daardoor sta ik waarschijnlijk achter met mijn rekeningen. Hoe kan ik dit oplossen. Klantnummer is: 610608590
Groetjes,
Maurice Breugelmans
Beantwoord
factuur betalen
Beste antwoord door Wim
Verplaatst naar juiste rubriek.
@dhr. Breugelmans: ik heb uw vraag overgemaakt aan de klantendienst support.
Groeten,
Wim
Bekijk origineel@dhr. Breugelmans: ik heb uw vraag overgemaakt aan de klantendienst support.
Groeten,
Wim
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.