Vraag

Factuur Bbox - 6746947981

  • 9 December 2017
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Beste Proximus,

Ik kreeg een factuur voor 2! Bbox en 1 decoder.
Ik heb echter nooit 2 boxen in bezit gehad, bij de installatie was ook maar 1 voorzien.
Deze werden ook reeds binnengebracht binnen de gevraagde termijn in het Proximus Center te Eeklo.
Ik verwacht dan ook een creditnota voor het aangerekende bedrag van €397.
Deze factuur wordt geprotesteerd en zal dan ook niet betaald worden.

Graag bevestiging via email van deze aanpassing.

Met vriendelijke groeten,
Jan - klantnummer 619166545

5 reacties

Ter info: je kan dit als je wenst eventueel ook altijd nog melden langs deze weg (indien er hier totaal geen reactie moest op komen)
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Dag Martin,

Bedankt voor de handige link, benieuwd of ze daar dan wel op reageren, want op het forum blijft het vooralsnog heel stil.
Ja dat is weer wat anders ik kan alleen maar de tip geven maar verzekeren wanneer iemand van proximus gaat antwoorden daar heb ik nog geen vat op 😉
Spijtig genoeg niet, zou een mooie service zijn moesten ze jouw snelheid van antwoorden hanteren. :-)
Niet dat dit verwacht wordt, alle begrip als het druk is, maar 48u zou toch haalbaar moeten zijn lijkt me dan.
Ondanks ook nog een mail blijft het ook daar stil. Klacht gaat dus naar Test Aankoop en Consumentenbond.
Gemiste kans Proximus om toch een blijk van service te willen geven.
Het heeft duidelijk geen zin om problemen via een door u aangemaakt kanaal te melden.

Reageer