Reeds 2 maand na elkaar factuur ontvangen van bijna 200€ wegens overschreden data en dit terwijl er bij opstart van het contract duidelijk vermeld was dat er geen data mocht toegevoegd worden zonder toestemming. Er wordt zelfs geen melding gedaan dat de data overschreden is/wordt, niets nada nul. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd en ben absoluut niet te spreken over deze service. Als jullie denken dat 200€ niet veel is voor een alleen staande moeder dan hebben jullie het goed mis. Kerst en nieuw staat voor de deur dus kan dit goed gebruiken. Ik weet zoal dat hier niets aan gedaan zal worden want ik zal hetzelfde antwoord krijgen dan de vorige keren. Sorry mevrouw, maar de data is verbruikt en we kunnen hier niets aan veranderen. Het rare is dat het dan een paar maand goed gaat en dan bam terug een uitschieter om ziek van te worden. Ga ik idd hetzelfde antwoord krijgen of gaat hier een oplossing voor komen ?
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.