ik wens de details van mijn factuur te zien. D.w.z. de nummer die ik gebeld heb en hoeveel mij dat gekost heeft. De reden hiervoor is dat ik vorige maand ver boven mijn bundel ging en ik wil weten waarom.
mvg,
Hugo
Bladzijde 1 / 1
heb je al eens gekeken of je dit terugvindt via myproximus > http://proximus.be/login > facturen
Heb ik gedaan. Ik kom altijd bij mijn huidig gebruik terecht. Geen idee waar mijn vorige facturen staan. Persoonlijk vind ik dit een bijzonder zwak punt bij Proximus. Ik vind trouwens de hele website maar niks. Je moet altijd een eeuwigheid zoeken vooraleer je op topic komt. Hoogst gebruiksonvriendelijke website is dit.
Misschien toch nog eens overwegen naar andere provider over te stappen...
Misschien toch nog eens overwegen naar andere provider over te stappen...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.