Vraag

factuur

  • 21 July 2016
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

ik zou heel graag weten wanneer je u volgende factuur kunt zien
want heb 3 bestellingen gedaan voor te zien het totaalpakket beschikt
gr daisy

4 reacties

De aanpassingen die je doorvoert kan je niet onmiddellijk zien op je online factuur duurt well enkel dagen, kortingen bv kan je soms pas zien op je definitieve factuur,
anders morgen gewoon eens de klantendienst opbellen 0800 22 800 en het daar navragen anders moet je gewoon wachten tot hier een prox medewerker reageert
Wanneer komt dienen prox medewerker
dat hangt er een beetje vanaf, zeker vandaag niet op een feestdag en sommige dagen geen reactie of toch heel weinig en andere dagen soms volle bak, daarom dat als je te lang op reactie moet wachten het dan soms beter is van via proximus twitter pagina of via een privé bericht je vraag te stellen.
Uit ervaring weet ik dat gemiddeld Proximus op twitter nog altijd het vlugst reageert
Reputatie 7
Badge +4
Dag daisyken72

Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (klantnr, telefoonnr, contactnr)

Dan kijken we het voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer