factuur

  • 28 December 2012
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken


Ik heb deze morgen zeker gedurende 25 minuten tevergeefs getracht een eenvoudige vraag te richten aan de klantendienst van Proximus per telefoon (07805600) !

Daarom plaats ik mijn vraag dan maar op het forum: Hoe komt het dat ik voor mijn proximus klantenrekening (03106032) voor het abonnement : Belkrediet 20 min. of 33 sms, in de maand oktober - november 6,51 € moest betalen daar waar ik voor de rest van het jaar en ook nu maandelijks slechts 4,27 € gewoon ben te betalen ?


Na een derde mislukte poging waarbij ik telkens door uw diensten werd afgekoppeld, werd eindelijk de lijn open gehouden tot ik na 13 min. en 30 seconden wachten ten einde raad zelf heb afgehaakt...allerlei muziekjes en vragen om geduld ten spijt. Een paar minuten later werd ik door Belgacom opgebeld met de vraag een beetje tijd uit te trekken voor een tevredenheidsonderzoek waaraan volgens de dame aan de lijn 'Belgacom zeer veel belang hecht'. Ik heb weer een reeks multiple choice vragen moeten beantwoorden... Het zal u dan ook niet verwonderen dat ik bij de gevraagde puntenkwotering 2 X 'HELEMAANL NIET TEVREDEN ' heb geantwoord.


Ik ben sinds jaar en dag klant van Proximus, maar ik denk er nu toch ernstig aan de herhaalde sirenenzang van Mobistar eens wat grondiger te bestuderen.


Ik hoop dat u deze klacht, uit noodzaak gepost op het forum, ernstig zult nemen.


Jan

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Je kunt de details toch op de E-services raadplagen ? en slechts 6,51€ voor GSM-gebruik?cdaar willen er velen voor tekenen !

Reageer