facturering

  • 19 June 2012
  • 5 reacties
  • 177 Bekeken

Geachte,

In mei overgegaan op free internet overal, voorheen free weekend.

bij free weekend : prijs per mb 0,045 €

nu prijs per mb 0,10 €

vroeger betaalden we per maand ongeveer een 20 € aan verbruik, nu betalen wij 95 € voor ongeveer hetzelfde aantal mb.

we gebruiken dit internet enkel aan de kust op de camping waar we jammergenoeg geen fon hotspot Belgacom beschikbaar hebben.

Kunt U ons dit verklaren en een oplossing aanbieden ?!

dank bij voorbaat


5 reacties

bedoel je de aanrekening van het verbruik boven het toegekende 3G volume?

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Mobile Internet op PC neem ik aan. Free Weekend was ook beperkt. En het inbegrepen Mobile datavolume is inderdaad bepeerkt tot 50/100/150MB bij een internet Start/Comfort/Maxi. In een Pack is het 100MB/250MB/1GB. Om te vermijden dat je 0,10€ p. MB extra-volume moet betalen, neem je toch best een Mobile Internet abo naar keuze, want dan telt men het gratis volume daarbij. daar ishet ùaar 0,03€ p. MB en heb je 1 tot 2 GB datavolume.
ja, het verbruik boven de gratis 250mb.

€0,10/MB is het bij overschrijding

was het vroeger minder bij free weekend? weet ik al niet meer... maar da's dan wel zuur .....
bij de gewone mobiele abo's is het maar 0,03/MB... Wenkbrauw ophalen

mvg

Onlangs verhuisde ik naar een huurhuis. Zonder ik het wist was daar geen telefoonkabel binnengetrokken maar had wel al prodructen aangevraagd zonder een fysiek contract te tekenen in afwachting van de komst van een technieker.
Nadat deze technieker was langs kunnen komen (na 2,5 weken) kwam ik tot de constatatie dat er een nieuwe kabel moest getrokken worden. Vanwege professionele doeleinden kon ik geen 4 weken wachten en zodoende heb ik besloten de aangevraagde diensten te annuleren en de producten terug te brengen naar een Belgacom center. Vorige week kreeg ik een factuur terug met een annuleringskost en daarbij, durven ze de diensten waarvn ik niet heb kunnen genieten, nog voor een maand aanrekenen.
Ik zou graag deze factuur betwisten en overmacht inroepen daar ik woon in een huurhuis en ik niet wist dat daar geen telefoonkabel lag. Tevens ben ik binnen de twee weken nadat de technieker langs was geweest naar het belgacom center geweest om mijn bbox enzo terug in te leveren.
Hierbij wil ik de laatste factuur betwisten!

Reageer