Skip to main content
Beantwoord

Factureren met terugwerkende kracht

  • February 12, 2016
  • 3 reacties
  • 535 Bekeken

hallo,

vanmorgen kreeg ik een gepeperde rekening. Blijkt dat men de decoder van de TV was vergeten te factureren. Dit gaat nu met terugwerkende kracht. Hoe ver mag men teruggaan om deze kosten aan te rekenen?

Beste antwoord door KoenN

Dag Lily,

Kan je uw klantgegevens doorsturen naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan zullen we alles onderzoeken.

Mvg,
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • February 12, 2016
Heb jij in het verleden soms vroeger een decoder aangekocht , gebruikt en vervangen door een huurdecoder? Er staat trouwens op hun website niks meer vermeld over huurprijzen; die zitten al in de packprijzen, een aankopen kan nu toch niet meer. Voor mensen met een aangekochte deoer wordt de huurprijs van 8€ nog wel afgetrokken voor een 1e decoder en 5€ voor een volgende (2e en 3e)..

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • February 12, 2016
Lily, bel dan best eens met de klantendienst, dan krijg je direct de juiste uitleg.

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • February 15, 2016
Dag Lily,

Kan je uw klantgegevens doorsturen naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan zullen we alles onderzoeken.

Mvg,
Koen