Skip to main content
In september van dit jaar een niet zo aangename brief van Proximus , groot was mijn verbazing.

voor 1074,75 € onbetaalde facturen , volgens Proximus.



Hoe zou dit komen? Ik heb nochtans mijn diensten opgezegd in september 2014 , in oktober 2015 verhuisde ik naar ander gemeente en zou geen gebruik meer maken van Proximus. Wel via de telefoon , via de telefoon kun je deze diensten ook opzeggen , maar blijkbaar na 3 maand staat dit niet meer geregristreerd , dus weg bewijs; hoe handig van Proximus.



Helaas.....................



Groot was mijn verbazing toen ik de brief las van de gerechtsdeurwaarder om tegen eind september een bedrag van 1074.75€ te betalen wegens onbetaalde facturen?

En inderdaad facturen gestuurd naar mijn oud adres. Ook na mijn verhuis.



Nu , ik ben of liever gezegd was al jarenlang klant van proximus en heb altijd mijn rekeningen betaald , altijd. Maar deze weiger ik te betalen , ik protesteer uit volle borst.



Op geen enkele manier ben ik te weten gekomen dat deze facturen bleven komen , indien ik dit had geweten dan had ik dit nochtans gemeld.



Nochtans zou er van Proximus uit toch enig begrip moeten zijn waarom dit is misgelopen , .................is niet het geval , betalen dus , ik weiger.

Er zou van Proximus uit toch enige bemiddeling kunnen zijn .???



In paragraaf65.1; indien de klant bedoelt in dit artikel , zich binnen 60 dagen na de overschakeling op minimumdienst zich niet in orde heeft gesteld, mag Proximus van rechtsweze het contract opzeggen met een minimum van 30 dagen.



Welnu stel ,

na 60 dagen dan spreken we over december 2014 plus die minimum 30 dagen , dan is het ergens januari 2015. WAAROM BLIJFT PROXIMUS DAN FACTUREN STUREN NAAR MIJN OUD ADRES TOT EN MET JULI EN ZELFS AUGUSTUS 2015.

Ik heb geen weet van die facturen , of e-mails of dergelijke , nochtans zou er ergens bij Proximus misschien een belleke kunnen rinkelen waarom ik niet betaal na 1 jaar na mijn verhuis.

Ik vraag me af hoeveel van die slapende en onterecht aangerekende facturen bestaan er?



In deze huidige moderne tijd vindt ik het niet kunnen van zo een toestand.

De ENIGE COMMUNICATIE DIE IK KREEG IS VAN DE DEURWAARDER , betalen . Ik weiger.

Op zijn mist had ik een verzoening van Proximus verwacht? Een oplossing voor deze toestand , daarmee dat ik dit op site heb vermeld. Misschien via deze weg.

Ondertussen blijf ik wel klant bij Proximus , hetzij via mijn bedrijfs gsm .



Graag uw info



Mvg







Van Proximus uit heb ik via de
In september van dit jaar een niet zo aangename brief van Proximus , groot was mijn verbazing.

voor 1074,75 € onbetaalde facturen , volgens Proximus.



Hoe zou dit komen? Ik heb nochtans mijn diensten opgezegd in september 2014 , in oktober 2015 verhuisde ik naar ander gemeente en zou geen gebruik meer maken van Proximus. Wel via de telefoon , via de telefoon kun je deze diensten ook opzeggen , maar blijkbaar na 3 maand staat dit niet meer geregristreerd , dus weg bewijs; hoe handig van Proximus.



Helaas.....................



Groot was mijn verbazing toen ik de brief las van de gerechtsdeurwaarder om tegen eind september een bedrag van 1074.75€ te betalen wegens onbetaalde facturen?

En inderdaad facturen gestuurd naar mijn oud adres. Ook na mijn verhuis.



Nu , ik ben of liever gezegd was al jarenlang klant van proximus en heb altijd mijn rekeningen betaald , altijd. Maar deze weiger ik te betalen , ik protesteer uit volle borst.



Op geen enkele manier ben ik te weten gekomen dat deze facturen bleven komen , indien ik dit had geweten dan had ik dit nochtans gemeld.



Nochtans zou er van Proximus uit toch enig begrip moeten zijn waarom dit is misgelopen , .................is niet het geval , betalen dus , ik weiger.

Er zou van Proximus uit toch enige bemiddeling kunnen zijn .???



In paragraaf65.1; indien de klant bedoelt in dit artikel , zich binnen 60 dagen na de overschakeling op minimumdienst zich niet in orde heeft gesteld, mag Proximus van rechtsweze het contract opzeggen met een minimum van 30 dagen.



Welnu stel ,

na 60 dagen dan spreken we over december 2014 plus die minimum 30 dagen , dan is het ergens januari 2015. WAAROM BLIJFT PROXIMUS DAN FACTUREN STUREN NAAR MIJN OUD ADRES TOT EN MET JULI EN ZELFS AUGUSTUS 2015.

Ik heb geen weet van die facturen , of e-mails of dergelijke , nochtans zou er ergens bij Proximus misschien een belleke kunnen rinkelen waarom ik niet betaal na 1 jaar na mijn verhuis.

Ik vraag me af hoeveel van die slapende en onterecht aangerekende facturen bestaan er?



In deze huidige moderne tijd vindt ik het niet kunnen van zo een toestand.

De ENIGE COMMUNICATIE DIE IK KREEG IS VAN DE DEURWAARDER , betalen . Ik weiger.

Op zijn mist had ik een verzoening van Proximus verwacht? Een oplossing voor deze toestand , daarmee dat ik dit op site heb vermeld. Misschien via deze weg.

Ondertussen blijf ik wel klant bij Proximus , hetzij via mijn bedrijfs gsm .



Graag uw info



Mvg



Beste meneer de peer,



Kan u ons via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, factuurnr)bezorgen.



Dan kunnen we het eens nakijken voor u.



U mag dat richten naar Het Proximus Team via link:https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Met vriendelijke groeten,

Joel







Van Proximus uit heb ik via de