Hallo, ik heb een klein maar vervelend probleempje. Onze "Pack" factuur ontvangen wij per e-mail, op zich geen probleem, maar de factuur komt niet toe op mijn primaire e-mail adres. Op dat secondaire e-mail adres krijg ik mijn dagelijkse portie spam :8 en de factuur van Proximus moet ik er van tussen vissen. Dat had ik graag gewijzigd. Als ik via MyProximus veranderingen tracht door te voeren door af te vinken, raak ik gewoon nergens... Ik kan het niet wijzigen. Wat doe ik fout?
Bladzijde 1 / 1
Je kan via Myproximus wel in uw account een ander e-mail adres opgeven maar ik zou voor alle zekerheid contact opnemen met kalntendienst maandag op 080022800.
Of je kan ook een privé bericht sturen aan het 'proximus team'.
Of je kan ook een privé bericht sturen aan het 'proximus team'.
Toch even vermelden: na een paar vruchteloze pogingen om de klantendienst te bereiken, ben ik zelf weer aan de slag gegaan op MyProximus.
Vraag me niet hoe ik het voor mekaar gekregen heb, maar er werd me toch een bevestigingsmail toegestuurd naar het juiste email adres. Hopelijk komt de factuur volgende keer ook juist aan.
Vraag me niet hoe ik het voor mekaar gekregen heb, maar er werd me toch een bevestigingsmail toegestuurd naar het juiste email adres. Hopelijk komt de factuur volgende keer ook juist aan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.