Vraag

Facturen en tussentijd facturen

  • 23 August 2016
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb al twee facturen niet kunnen betalen en vandaag zal ik een herinnering in de bus krijgen. Hoeveel tijd krijg ik om deze facturen te betalen ? Wanneer kan ik niet meer gebruik maken van mijn produkten ?

Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
De telefonische klantendienst mag het dan wel druk hebben de laatste tijd, voor facturatieproblemen kunnen zij u toch het beste helpen: 0800 22 800. Daar zal men met u een oplossing proberen te vinden.
Zie ook bijlage:
Mijn laatste factuur werd reeds op 16 augustus gefactureerd en terwijl dit in het verleden maar rond 20 of 21 van de maand gebeurde. Vandaag 23/08/2016 heb ik pas deze factuur in mijn mailbox gekregen. Nu heb ik maar 8 dagen om deze factuur te betalen, kan deze vervaldag met 7 dagen verlengd worden?

Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Heidi (proximus medewerkster die hier gisteren op het forum aanwezig was) heeft gisteren dit voor iemand anders ook in orde gebracht door wat uitstel te geven,
zie hier : https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/factuur-tussentijd-35420?postid=555572
dus mss best eens een privé bericht sturen of bellen 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Ik ben nu echt nieuwsgierig als ik nu naar MyProximus ga zie ik staan -20.29 euro en dit klopt zijn de creditnota's van de dubbele aanrekeningen. Heb 2 vragen.

1) Deze maand heb ik betaal op 08/08/2016 het bedrag van € 87.42 dus in mijn ogen krijg ik geen factuur meer deze maand van jullie PX alles is al betaalt of niet?
2) De factuur van de maand september krijg ik dan terug de tijd zoals vroeger om het te betalen in de eerste week van de maand die er op volgt?

grtt

Reageer