Chrisheidi5 4 dagen geleden
Geachte Heer, Mevrouw
Ik kreeg van u nog 2 te betalen facturen voor klantnr: 613496242 dit gaat over adres : Nonnevijverstraat 1/1 2830 Willebroek.
Op dit adres woon ik niet meer sinds begin maand Mei 2017.
Dit heb ik ook zo aan Proximus doorgegeven dat ik wegens een echtscheiding terug bij men ouders introk.
Waarop u het abonnement zou hebben afgesloten en mij een factuur heeft toegestuurd voor een 1 maalig bedrag doordat ik men Tuttimus abonnement opzegde met het pakket samsung s6.
Tevens heb ik de decoder terug naar u teruggestuurd via de instructies via mail die Proximus me had toegestuurd.
Nu merk ik dat ik op 11/06 een factuur te betalen kreeg voor het bovenstaande aansluitadres .
Factuur : 157,05 e waarop ik u een mailtje zond met de vraag hoe dit kwam daar ik er niet meer woonde en...
Doch tot hiertoe hierop geen antwoord!
Nu een maand later weer een openstaande factuur van 129,50 e van 11/07 voor bovenstaand adres.
Nu is men vraag aan u , waarom verzend u me nog facturen als u mij eerst zegt dat de verhuis inorde is en me een bedrag aanrekent als 1 maalige kost v.d opzeg van het abonnement Tuttimus met gsm?
Dit is eigenaardig toch?
In my proximus staat ook geen enkele dienst meer actief !
Kan u dit alsnog nakijken en aanpassen aub?
Ik had graag van u dan ook een reactie op deze mail .
Ik dank u bij voorbaat.
Mvg,
Heidi Verswijvel
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.