Vraag

Facturen?

  • 10 March 2017
  • 4 reacties
  • 239 Bekeken

PROBLEEM: Sinds eind december geen facturen (noch papieren noch online) meer ontvangen. Nochtans gebeurt dit al jaren met domiciliëring. Ik houd dat ondertussen constant bij op Myproximus en zie mijn verbruik hoog oplopen. Ik belde om dit te melden en dat zo snel mogelijk te regelen: DUS: VRAAG: stuur me de aanbetalingen (gebeurde vroeger steeds online) zodat ik de rekeningen kan vereffenen.
TUSSENKOMSTEN PROXIMUS: Tot op heden NIKS!!! Ondertussen belde ik reeds 6 keer. De ene keer verzocht men me zelf wat geld over te schrijven opdat de aanrekening niet te hoog zou oplopen. Een andere keer moest ik de domiciliëring stopzetten. Nog bij een ander contact zou de domiciliëring automatisch terug hernemen. Ondertussen kreeg ik een brief met een formulier ter domiciliëring. Gesprek achteraf moest ik die brief negeren. Laatste gesprek ging alles in orde komen, maar nu kreeg ik e-mail waarin me men meldde dat ik vanaf NU papieren facturen zou ontangen. Ik vroeg dat echter niet!!!
SLOTVRAAG: Wanneer ontvang ik mijn facturen (online of papieren; het doet er niet toe).
Ik bespaar jullie mijn appreciatie van Proximus, maar ik vermoed wel dat je weet hoe ik me voel!!!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Werner, dit lijkt me inderdaad een vervelende situatie. Het spijt ons dit te vernemen. Kan je via privébericht de betrokken klantgegevens bezorgen,dit kan via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 dan kunnen we dit even verder nakijken. Kan je eveneens je emailadres geven zodat ik kan controleren dat deze in de toekomst naar daar verstuurd zullen worden? Mvg, Freya
Dit probleem heb ik ook al maanden, bellen om facturen anders word je afgesloten....nu al maanden geen factuur gehad, hele bizarre situatie. Al maanden betalingen gedaan zonder enige onderbouwing. Proximus doet inderdaad helemaal niets...
Reputatie 2
Badge
leg klacht neer bij de ombusdman van telecom dan is direkt in orde
grtjs joan
Reputatie 6
Badge +3
Hey Pronk,

Als je even je klantnummer geeft via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 wil ik dit gerust al verder onderzoeken hoor. Indien dat er effectief geen facturen worden opgemaakt of verzonden, contacteer ik hier de bevoegde dienst voor.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer