Skip to main content

Facturatie nog niet in orde na 6 keer bellen. Laatste keer heeft support zelfs telefoon neergelegd.

  • October 30, 2012
  • 0 reacties
  • 155 Bekeken




Beste,


27 aug 2012 heb ik 2 abonnenmenten genomen van Proximus (Pay & Go AR 15 Promo)


Promo 100 € (gedurende 20 maanden) + 100mb/herlaadbeurt.


Webdeal 50€ (gedurende 20 maanden)


Dus door deze promoties kom ik op een abonnement uit van 7.5 € gedurenden 20 maanden.


Tot op heden ontvang ik nog steeds facturen van 10€.


Ik heb al zes keer gebeld naar jullie (nr 6000), de laatste keer zei men aan de telefoon alles is in orde ik zie niets verkeerd en men legde de telefoon gewoon af.


De activatie van Proxmis is gebeurt de 3 sept. En toch heb ik al twee facturen gehad van Proximus van 10€ voor de periode van 16 aug tot 15 sep en van 16 sep tot 15 okt.


Deze facturatieperiodes kloppen ook niet.


Ik ben bij al mijn andere producten bij Telenet (vaste tel, tv, internet) en wou eigenlijk overschakelen naar Belgacom maar als ik dan ook zoveel miserie ga hebben als nu, laat het dan maar.


Gelieve het nodige te doen.


Groetjes,


Mark
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.