Facturatie

  • 24 November 2010
  • 1 reactie
  • 2578 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Hallo,

Voor mijn huidige factuur is de periode voor het internet ineens 2 maanden geworden, en dat terwijl dat bij vorige facturen niet het geval was. Na telefonisch contact met de klantendienst, vertelden zij dat dit enkel kan worden aangepast in 'mijn e-services'. Na daar lang op te zoeken (en gefrustreerd te geraken...), denk ik dat die 2 maanden terug naar 1 maand om te zetten enkel mogelijk is bij een 'groene factuur' (en dat terwijl wij dat niet hebben, aangezien we liever de papieren versie blijven behouden).

Weten jullie toevallig of een 'niet-groene factuur' nu sowieso een periode van 2 maanden beslaat, of kan dat op één of andere manier nog naar 1 maand worden gebracht...? De klantendienst kan daar naar het schijnt niet bij helpen. Ik weet het niet meer...

Alvast bedankt!

1 reactie

Badge
beste

papieren-factuur is tweemaandelijks. groene factuur maandelijks. U dient dit zelf via e-services aan te passen. Nadien kan u uw maandelijkse factuur via uw e-services bekijken-afdrukken-opslaan ...

groeten-muisje

Reageer