Facetime - imessage met de iPhone 5 let op!

  • 20 August 2013
  • 3 reacties
  • 2216 Bekeken


Vandaag raadpleeg ik mijn factuur via Proximus en zie ik weer 6 smsen naar de UK opstaan.

Dus ik bel in bij Proximus eerste persoon in kwestie beweerde dat het kwam door gebruik van imessage.

Hierbij ben ik in discussie gegaan dat ik dit nooit heb gebruik sinds ik de iPhone 5 heb. Hij bleef bij hoog en laag beweren dat het gebruikt is geweest en dat dit de dader was. Omdat ik discussies bleef voeren, werd de verbinding verbroken.



Daarna bel ik terug in krijg ik iemand anders aan de lijn en die beweerde dat het kwam door gebruik van facetime.

Als ik daar tegen zei kan ook niet want staat nie aktief zei ze : Ja iphone is een gevoelig toestel ik heb het ook, en als je ermee belt als je het tegen je gezicht houdt, kan je facetime activeren en bel je ermee zonder dat je het weet. Niks aan te doen je zal ervoor moeten betalen.

Discussies voeren lukt daar dus niet bij Proximus en ben dus totaal niet akkoord met hun beweringen want zovel imessage en facetime staan niet aktief op mijn iphone.



Als er niks door Eva aan wordt gedaan stap ik van een abbonement af bij proximus en neem ik een pay and go kaart.

3 reacties

Beste Klant,

Zulke internationale sms'en zijn gevolg van activaties van "gratis" app's die door u geinstalleerd zijn. Deze app's zijn helaas niet volledig gratis. Na het installeren van de app's krijgt u telkens een informatiebericht waar het duidelijk opstaat dat er een activatie sms/sms'en zullen verstuurd worden. Gelieve hiervoor eerder met de makelaar van de apps's contact op te nemen.
Als uw iPhone (iOS) met toestemming van u(akkoord gaan met de voorwaarden van installatie van door u gekozen app) sms'en verstuurt, zullen zulke sms'en extra aangerekend worden aangezien internationale sms'en niet inbegrepen zijn in uw tariefplan.

Mvg
Eva
Geachte,

Wij hebben dit met onze technische collega's nagekeken en dit is de feedback van onze technische diensten.

Als u onze antwoorden niet aanvaardt, kan u best een aangetekend schriftelijk klacht opsturen naar Koning Albert II-laan 27, 1030 Brussel.
Mvg
Eva

Ook enkele gesprekken gemaakt met 00447537410247

Zogezegde uren:
15:33:46, 16:07:49, 16:38:18, 17:10:38, 17:41:44, 22:50:47

Heb niks gedaan, ben jaren klant geweest bij Telenet, Orange en zelfs even bij Base en zoiets nooit gehad.
Misschien is het gewoon Proximus die op zoek is naar extra inkomsten door fake berichten aan te rekenen?
Bewijs maar eens het tegendeel! 😛

Reageer