Hallo,
Ik heb Mobilus S Full control. Mijn gratis app is Facebook, maar die doet het dus amper. Alles blijft laden. Ik heb mijn toestel al opnieuw opgestart, een harde reset uitgevoerd, de app verwijderd, simkaart eruit gehaald... Kortom, niets helpt dus. Iemand die mij kan helpen? Alle andere apps doen het overigens perfect.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Laura, ik vees toch dat het probleem bij de Facebook-app ligt. Proximus biedt de mogelijkheid aan om hiervan gebruik te maken (mobiel internet / wifi) de ondersteuning van de software daarentegen, is voor de ontwikkelaar van de app. Groetjes, Cindy
Ik ervaar hetzelfde probleem met Mobilus Full Controll M.
Favoriete App is Facebook.
Er wordt geen data ingeladen bij de Facebook app wanneer ik op Mobile data zit.
Wanneer ik echter op mobiele data zit en een VPN aanzet wordt de data wel ingeladen!
Wat wil zeggen dat bij Proximus deze data ergens wordt tegengehouden.
Mvg
Vincent
Favoriete App is Facebook.
Er wordt geen data ingeladen bij de Facebook app wanneer ik op Mobile data zit.
Wanneer ik echter op mobiele data zit en een VPN aanzet wordt de data wel ingeladen!
Wat wil zeggen dat bij Proximus deze data ergens wordt tegengehouden.
Mvg
Vincent
Beste Proximus,
Ik ervaar (zo goed als) exact hetzelfde probleem als hierboven beschreven.
Facebook is de enige app die niet correct functioneert op het mobiele netwerk.
Ik krijg wel meldingen van Facebook, maar als ik ze wil openen dan gaat dit niet.
(ter info: Facebook is niet mijn "gratis" app)
Mogelijk ligt dit inderdaad aan de app zelf.
Maar heeft u dan tips die we kunnen nakijken?
Groeten,
Tim
Ik ervaar (zo goed als) exact hetzelfde probleem als hierboven beschreven.
Facebook is de enige app die niet correct functioneert op het mobiele netwerk.
Ik krijg wel meldingen van Facebook, maar als ik ze wil openen dan gaat dit niet.
(ter info: Facebook is niet mijn "gratis" app)
Mogelijk ligt dit inderdaad aan de app zelf.
Maar heeft u dan tips die we kunnen nakijken?
Groeten,
Tim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.