Beste,
Het lukt nog steeds niet om een extra datavolume (500mb) aan te vragen via de app of de website. Dit is nu al de 2de maand op rij dat ik telkens dezelfde 'oops er ging iets mis' error krijg. Ik heb dit al meerdere malen doorgegeven maar ik heb nog geen melding van een oplossing gekregen.
Kunnen jullie hier bij helpen of deze bundel in mijn plaats activeren?
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Het lukt mij nog steeds niet om mijn GB te bijvullen zoals elke maand "error: oops er is iets mis, probeer later nog eens." Heb unlimited verbruik en steeds weer dezelfde probleem... ik denk dat het tijd is om naar telenet te gaan want hier helpen ze toch niet...
Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/extra-datavolume-via-myproximus-werkt-niet-42092
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/extra-datavolume-via-myproximus-werkt-niet-42092
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.